Din rumpa
Suck. Jag har alltid varit såhär smal. Äter lite men ofta. Och äter tillräckligt, har haft dietister som kollat upp det.
![](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
Suck. Jag har alltid varit såhär smal. Äter lite men ofta. Och äter tillräckligt, har haft dietister som kollat upp det.
Jag hatade min stora rumpa i tonåren. Men jag upptäckte att den var väldigt populär. Det var det första killarna såg (positivt). Jag fick väldigt mycket komplimanger för den. Det konstigaste jag fått höra var när jag fick frågan om vad implantaten kostat. Då insåg jag att jag faktiskt har en rumpa folk betalar för att få :D
Sicken tur att vi kvinnor har FL-män som tar det som blir över och lite till.
Bilden Lille Birger lagt ut i tråden liknar min rumpa jag hade som "tjock", saknar den :( Men det är även skönt att slippa så mkt blickar på rumpan :)
Gillar min rumpa väldigt mycket, rund , go, klapp och kramvänlig
Sorry, kan vara så att ett visst förakt mot rumpnissen trädde fram. *smyger ut*
Klart du ska tro på mig fina EH
Nä nu är det dags för mer rumpsnack
Kanske, om du kommer på någon fler fråga...
Jag tycker att min rumpa är som finast i jeansshorts, eller i en lång klänning som följer midjan, utan att smita åt, men som blir uppenbart snävare över rumpan
Annars gillar jag känslan av att bli smekt på rumpan över ett silkigt nattlinne...eller att varanaken under nylonstrumpbyxor...