Din rumpa
Den finaste komplimang jag fått för min rumpa är häromdagen. En som sa: Du har gått ner i vikt va, det syns om man ser dej bakifrån!!!! Haha glad blev jag!!
![](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-undecided.gif)
Den finaste komplimang jag fått för min rumpa är häromdagen. En som sa: Du har gått ner i vikt va, det syns om man ser dej bakifrån!!!! Haha glad blev jag!!
Ja eftersom jag tyckte den var för stor;)
Du som har stor rumpa, trivs du med den?
Nja, trivs och trivs... Men den är min. Kunde ha varit snyggare, men kunde ha varit fulare också.
Vad är bäst med rumpan?
Säger som en del... Skön att sitta på.
Sen ser den väl helt okej ut i stringtrosor. Tänka sig!
Vilken är den finaste komplimang du fått för rumpan?
Att den är läcker och smiskvänlig...
japp, jag trivs med min stora rumpa,tycker att den är mjuk och har former.
Älskar min rumpa! Tränad och fin form har den, synd bara att den inte är större, men med lite squats så ordnar det sig :)
Har med största sannolikhet större rumpa än nån annan här inne, och har aldrig fått någon komplimang för den.
Jag är nöjd med min rumpa. Den är stor, fyllig men ändå mjuk och fast. Snyggast är den i ett par tajta jeans eller ett par spets-hotpants!
Har aldrig träffat någon som inte gillat min rumpa så jag gillar den, ja :)
Med detta sagt vill jag be att alla återvänder till trådens ämne nämligen rumpor - Tack!
Det var som fan, Ernst, jag var tvungen å goggla, och det är förbanne mig korrekt.
Nu vet jag iofs inte vad skillnaden på muskel och enskild muskelbuk innebär, men det spelar nog ingen större betydelse...
Oväntat oavsett.
Jag ska tydligen ha en perfekt rumpa. Rund, fin och välsvarvad. Har alltid fått komplimanger för den, såväl från tjejer som killar. Jag tror dock att fokus har legat på min rumpa eftersom jag har små bröst. Hade jag haft stora bröst tror jag att fokus hade legat där istället.
En kommentar som jag minns om min rumpa var att "den är så fet". Detta var alltså en positiv kommentar. Fattar den fortfarande inte, mer än att han som sade det inte menade att den var fet som i fett, utan fet. Gah, jag förstår fortfarande inte.