• eagle87

BIM September 2014

SecretlyMe skrev 2014-11-30 12:44:56 följande:

Dagarna lixom kryper fram.. Direkt på morgonen känner jag absolut ingenting och är övertygad om att vi inte lyckats denna gång heller. Man vågar nästan inte hoppas längre, för när mensen kommer blir man så ledsen och undrar vad som är fel, OM det är något fel.

Men nu har jag börjat må illa. Det kan ju, som alltid, ha flera olika orsaker, men man letar ju efter tecken hela tiden.. Mina bröst gör inte ont denna gång, hade det för nån dag sen men det är borta nu. Tappen har blivit högt placerad och hållit sig så sen igår. Mensvärken håller i sig av och till och ibland har jag huvudvärk. Är idag på äl+10.

Tempar du?
  • eagle87
    SecretlyMe skrev 2014-12-01 11:11:35 följande:

Haft en jämnare kurva denna månad, mellan 36.8-37.0. Flytningarna avtog rätt snabbt men har inga höga förhoppningar. Hade mycket mensvärk imorse och nu börjar jag få ont i huvudet igen. Bara vänta.

Har tempen gått ner? Kan de vara en genombrottsblödning?
  • eagle87
    SecretlyMe skrev 2014-12-01 18:39:33 följande:
    Ingen fara, jag fixade listan förut och la in den två ggr då jag själv gjorde fel och la mig i november ^^

Jag har inte tänkt testa mig förrän möjligen efter bim.
    Du är så stark!!
  • eagle87

Secretly me, Lizzie....

Jag känner precis likadant, man kämpar kämpar för att sen misslyckas. Ja vet inte om ja känner såhär för att jag har mens men ja vet inte om jag vill försöka mer för varje gång vi misslyckas gör de såååå ont att ja vet inte om jag klarar gå igenom de igen.

Kopierar en text ja skrev tidigare idag:

And theres nothing that can make that pain of not being pregnant go away, and i now live with the fear of having to go through this once more and once more and once more. These are just words, thoughts and feeling. They are nothing compare to the pain. And Every second, everywhere i go, everywhere i look, everyone i speak to remind me of what i dont have.... And that creates a hole in My heart that gets deeper Every day and Every fail makes me fall so much deeper. You say its only been a year, Every hour for me is like a day, Every day is like a month, Every month is like a year. And a year is like a decade.....

• eagle87
    SecretlyMe skrev 2014-12-15 11:40:31 följande:

Känner med er, Lizzie och Pyret. Jag kan inte med ord förklara den empati jag känner för er, men hoppas verkligen att det ska ta sig för oss alla tre. <3

Ingen äl har skett ännu här, tempen var för låg för att visa på något. Kommer fortsätta tempa och hoppas att jag ska hitta äl med hjälp av temp nu när jag kör utan ältester :) Den har infallit dag 19 tidigare och jag har som oftast börjat tempa efter det. Men nu ska jag tempa fram till mensen from idag :)

Ser inte listan nu, men hur går det för er andra? Hur har du det, eagle?

Hej har hållt mig lite i bakgrunden. Är på dag 16, hoppas så jävla mkt att äl kommer i tid denna månad. Dvs mellan dag 17-19. Har inte köpt äl trst orkar inte. Försöker ha sex varannan dag. Har typ inga äl flytningar men känner lite på tappen. Hur mår du?
  • eagle87

Hej alla....

Tilklaras: Gud va tråkigt :( hoppas de tar sig fort när ni kan börja försöka igen <3

Secretlyme o srmamma: vi har typ försökt lika länge, vi har haft oskyddat sen oktober 2013, men försökt aktivt sen april. Men har inte haft så många äl. Hoppas de tar sig för oss alla snart.

Jag har precis haft äl på dag 23, så glad att den kom någorlunda i tid. Har haft helt kaos cykel sen juni. Ny bim är 8/1.

Fan va ja hoppas. Vill försöka att inte analysera så mycket denna lutealfas om de går.

• eagle87
    SecretlyMe skrev 2014-12-27 09:57:22 följande:

Tempen fortfarande över 37 här.. :) äl+7.

Fått extremt ont i tandköttet. Kan det vara ett symtom hahah? Förkylningen börjar ÄNTLIGEN dra sig tillbaka. Inga övriga symtom.

Kan du lägga in en bild på din kurva :)
Svar på tråden BIM September 2014