BIM September 2014
Mina äl tester kommer antagligen imorgon haha
Vi har bara haft sex sent i natt å imorse, den senaste veckan...Pga mycket jobb. Snö-jour suger getpung hehe!
...nu är de bara att vänta för oss båda :-P
Mina äl tester kommer antagligen imorgon haha
Vi har bara haft sex sent i natt å imorse, den senaste veckan...Pga mycket jobb. Snö-jour suger getpung hehe!
...nu är de bara att vänta för oss båda :-P
Supersjuk preciS Som senaste äl, måste äta penicillin i 5 dagar o mår riktigt piss. Hoppas de inte har en negativ påverkan då vi verkl prickat in bra denna gång. KollA dennA höga feber.
Srmmamma hur går de?
Alltså äntligen! Op över och nästa Bim blir ca 21:a feb:)
Det var en sjukt jobbig tid dessa två månader. Tre dagar innan op, som var i torsdags, plussade jag högst oväntat, för att sen få mf två dagar senare. Op dagen efter, och de hittade... Skalpelektroden som hade fästs på vår sons huvud vid förlossningen i dec förra året. Han gick ju bort efter tre dagar pga moderkaksavlossning och syrebristen av detta. Detta objekt, som de glömt inuti min livmoder, är 1dm långt och ca 1cm omkrets:/. Och det har jag gått med i ett år.. Herregud.
Nu tar vi ett djupt andetag och hoppas på 2015, för 2014 var inte kul alls.
Hur mår alla här inne? Reggi? SecretlyMe?SRMmamna87? Nostalgity? Eagle87?
<3
Måste bara skriva av mig lite, en vecka kvar till bim nu.. O ja känner ingenting O Temp kurvan följer sitt vanliga mönster så tror inte de tagit sig. Känner redan att de kommer ta väldigt hårt på mig när mensen kommer, vi hade verkligen hopp då detta va sista försöket innan jag börjar med medeciner. Jag hade äl på dag 21 O vi låg på dag 19,20,21,22. Hade första gången rikliga flytningar etc. Ja ville inte behöva ta ngt O vi försökte vårt bästa O skulle ja varit gravid skulle bf vara runt vår andra bröllopsdag som vi så gärna hoppats på.
Känns tungt idag, vi köpte hus i november O flyttar denna helg, känns bara så sjukt när jag tänker att vi började försöka på riktigt när vi flyttade in i detta hus, 15 jan 2014. De har gått över ett år vi har hittat vårt drömhus håller på flyttar O jag har inte äns plussat.. Trodde aldrig att de skulle bli såhär lr att de bara skulle vara vi 2 när vi flytta.
Äl+9 O känner inget förutom nedstämdhet, som jag brukar känna innan mens. Så har noll förhoppningar.
Vet inte hur ni andra känner men jag känner mig så ensam i de här, min man verkar bara tycka jag är irriterande när jag analyserar symptom etc, familj säger bara de händer när de händer, tänk inte på det etc, O har ingen vän i samma situation. Har typ bara den här tråden O temp tråden.
*vinkar febrilt till er alla* Skönt att höra från er! Är lite bitter bara, känner mig oxå rätt ensam i detta, jag och min sambo lägger inte lika mycket tanke och energi på bebisverkstan. Och det känns dumt att ventilera här utan svar, samtidigt vill jag inte att hela tråden ska handla om mig. Men iom att vi är så få blir det mer tydligt när vi ligger olika i cyklarna.
Känns inte som mensen är på G. Hade mycket mensvärk i söndags och det var då den rosa flytningen kom. Inget och nada sen dess. Haha åååh jag blir galen av analyserande! Tempen visar på mens så får nog ändå bittert sälla mig till ickegravid-skaran återigen.
Fick nytt gravidbesked i helgen med. Jag blev faktiskt riktigt förbannad. Nu är det väl för fan min tur!!
Kram på er!