Inlägg från: SecretlyMe |Visa alla inlägg
  • SecretlyMe

BIM September 2014

Ellonbellon skrev 2014-10-31 09:39:21 följande:

Min temp gick högt och lågt sista veckan, men aldrig under före ÄL...

Nu har jag inte tempat idag så vet inte hur den skulle ha varit, men ja, den var jojo minst sagt!

Min var likadan förra månaden men då kom ju mensen, då dippade den ner till "ägglossningstemp" dagen före.

Det som gör mig förvirrad med denna jojjo-temp är att föregående månader har jag haft 37.1-37.3 ända fram till mens.
  • SecretlyMe
    Malinbarre skrev 2014-10-31 10:11:46 följande:

God morgon! :) Är på äl+2, vi har fått till det bra denna äl och det känns jätte bra! Sex på dag 17,18,19,21,22 och äl på dag 22. Började med crinone igår och har kört med clearblues glidmedel varje gång vi har haft sex :) håller tummarna för alla!

Hoppas!! Nu är det din tur :)
  • SecretlyMe
    NILE90 skrev 2014-10-31 11:07:48 följande:

Ja just ja! Jag glömde nämna, speciellt till dig SecretlyMe, att vi använde CB Fertilitetsglidmedel denna gång (och förra månaden). Eftersom jag är (var) väldigt torr där nere så hade det verkligen funktion. :) 

Jag har rätt mycket flytningar vid äl. Vi får se :)
  • SecretlyMe

Ingen mens än, hade väldigt mycket mensvärk imorse. Vi får se vad som händer imorgon men är rätt säker på mens då gårdagens test ju var så blankt det kunde bli. T.o.m så blankt att teststrecket var vitt :s Hatar PREG.

• SecretlyMe
    NILE90 skrev 2014-10-31 12:19:01 följande:

Om det är Preg du använder så skulle jag testat med något annat test för Preg har inte varit tillförlitliga vad jag har hört. 

Jo men det visade ju absolut nada, tycker den borde gjort det nu. :/
  • SecretlyMe
    mystrollet skrev 2014-10-31 12:31:35 följande:

Teststräcket bör väl inte va vitt? De är ju rosarött :) isf funkade inte testet som de borde? Eller? :)

Teststrecket färgas bara vid en graviditet ^^
  • SecretlyMe
    NILE90 skrev 2014-10-31 12:59:43 följande:

Måste bara säga att det verkligen är skillnad mellan billiga-tester och CBs gravtester. Med CB fick jag plus bara några sekunder efter att jag doppat, men med billiga-testet tar det 1-2 minuter innan teststrecket dyker upp. 

Hade ju garanterat fått plus på CB bra många dagar innan jag testade första gången. 

Håller med. Men Preg kostar 80:-, cb 99:- på vissa ställen. Preg visade ju inte ett smack så tror inte cb är värt i mitt fall. I övrigt håller jag som sagt med dig :)
  • SecretlyMe
    NILE90 skrev 2014-10-31 12:19:01 följande:

Om det är Preg du använder så skulle jag testat med något annat test för Preg har inte varit tillförlitliga vad jag har hört. 

Dessutom är det "plussen" det varit strul med, att de visar falskt pos enligt vissa.
  • SecretlyMe
    mystrollet skrev 2014-10-31 16:49:55 följande:

Men haha ja såklart. Och ändå fundera jag en gång extra innan ja skicka haha...

Inte lätt alla gånger heller haha ^^
  • SecretlyMe
    Ssarapettersson skrev 2014-10-31 18:36:25 följande:

Åh, sitter i samma sits. BIM+5 idag men har haft mensvärk sen förra onsdagen. Börjar bli knäpp. Men om teststräcket är vitt så funkar väl inte testet, eller? Hur långt över BIM har du gått? :)

Alltså, teststrecket syns väl på Preg. Ungefär som cb som kan ge rätt tydligt torkstreck där pluset ska sitta eller som testlagrets där strecket syns om man redigerar bilden. Det är inget fel på testet då :)

Jag är inte över bim ännu. Hoppas det går bra för dig!
Svar på tråden BIM September 2014