Inlägg från: SecretlyMe |Visa alla inlägg
  • SecretlyMe

BIM September 2014

SRMMAMMA87, hur går det..? Kom mensen? :(

• SecretlyMe

Ingen mens än, dock dippade mensen 0,3 grader nu. Den kommer nog under dagen.

Hur går det för er andra?

• SecretlyMe
    Pyret 85 skrev 2014-11-02 11:15:29 följande:

Hur har det gått för dig secretlyme?

Fick mensen idag så nu ligger vi lågt med bebisverkstan ett tag :)
  • SecretlyMe
    Pyret 85 skrev 2014-11-02 13:16:06 följande:

Åh vad trist! Kram till dig <3

Nej det känns okej :) Vi behöver ta hand om varandra då all fokus lades på att skaffa barn. Tyvärr är det väldigt lätt hänt. Vi har varit arga, frustrerade, bråkat mycket men jag tror det är viktigt att få visa alla dessa känslor, även om det inte ska behöva gå så långt att relationen blir lidande. Vi vill självklart fortfarande ha barn och vi kommer fortsätta försöka men vi lägger inte all fokus på ägglossning, schemasex och att jag ska behöva ta ledigt för att åka hem och ha sex. Jag vill kunna åka hem för att vi saknar varandra och vill ses oxå.

Det går ingen nöd på mig, jag har accepterat detta nu :) Jag väljer vår relation framför barn i det här läget så länge det går att "rädda". Kram på dig <3
  • SecretlyMe
    Vickylee skrev 2014-11-03 08:14:54 följande:

Hej tjejer! Har följt er lite vid sidan av och vill först säga grattis till alla plus!!

Behöver lite hjälp att tolka ett gravtest jag tog imorse. Har ökat kontrasterna på det. Är på äl+10 idag, och har en stadig tempökning sen äl! Tacksam för hjälp :)

Jag skulle satsa på ett digitalt. Cb kan ge synlig lodrätt linje, ett s.k fuktstreck, alltför ofta. Jag får alltid en sån linje som syns i vissa vinklar, med lampa som lyser bakom och vid redigering.

Med det sagt så ser jag ett svagt plus :) Men råder dig till digitalt.
  • SecretlyMe
    Lizzie09 skrev 2014-11-03 09:40:38 följande:

Ingen som kan tänka sig veta? :)

Ja du kan ha haft ägglossning men missat höjningen av LH med testerna.
  • SecretlyMe
    Vickylee skrev 2014-11-03 09:43:23 följande:

Tack! Ska ta ett digitalt imorgon bitti :)

Lycka till!
  • SecretlyMe
    Lizzie09 skrev 2014-11-03 13:12:25 följande:

Tack SecretlyMe! Det är första gången jag använder ÄL-tester så jag har inte lärt mig hur det funkar än riktigt :)

Ingen orsak :)
Svar på tråden BIM September 2014