• Beth1

BIM September 2014

Vad tråkigt att läsa att det inte ville sig för några av er lyckosparkar er i rumpan!

Jag är på äl+6 och mår precis som vanligt. Förra grav hade jag knasig (läs kass) mage från att det tog sig och säkert fram till v 9-10 så nu sitter jag och känner efter om det inte bubblar lite

• Beth1
    MiaIa90 skrev 2014-09-16 07:45:57 följande:

Nej fy vad tråkigt hoppas ni kommer igen och att de blir plus.

Hör väntar man på äl som ska vara i morgon men äl testen har inte blivit starka nog en:/.
    Ni som testat vilken tid på dygnet testar ni er?
    Jobbigt detta har försökt i tre år nu:/.

Började testa runt fyra för då kunde jag dricka lite till lunch och kissa och sen hålla mig. Sen övergick jag till sex halv sju och det funkade bättre för mig.
  • Beth1
    sina86 skrev 2014-09-16 09:17:48 följande:

Är det här på riktigt? Visst är det två streck? Det kom upp nästan på en gång och ser ljusrosa ut. Syns mer i verkligheten. Är på bim-4. 

Jag ser något svagt Grattis!!
  • Beth1
    SecretlyMe skrev 2014-09-16 08:10:53 följande:

Ja man inbillar sig så mycket pga längtan, jag har varit skengravid hundra ggr :p Att du mår bra och inte känner skillnad kan bero på en grav det med, ingen grav är den andra lik :)

Hoppas hoppas tyckte jag kände ett nyp förut som skulle kunnat varit ett ägg som fäste! Garanterat magen som spökar hehe!
  • Beth1
    sina86 skrev 2014-09-16 12:49:53 följande:
    Tack! Gör ett till test imorgon och hoppas på att det är starkare Glad
    Håller tummarna Det kommer säkerligen bli starkare det där!!
  • Beth1
    mrssol skrev 2014-09-16 12:51:25 följande:

Beth1 har du några symtom? Jag har idag börjat känna mig jättetrött och lite molande värk...känns som om jag ska ha mens :-/

Nej inte ett enda betyder iofs ingenting för min del för sist kände jag inget första tiden förutom att magen var lite i olag. Idag har magen faktiskt varit lite knasig så det skulle väl kunna vara nåt... Vilken dag efter äl är du? molvärk är ju lurigt då det kan tyda på både mens och preg.
  • Beth1
    mrssol skrev 2014-09-16 13:15:46 följande:

Jag är lite osäker när jag hade äl denna gången faktiskt, det är första försöket för oss och GUVETVIS så vill kroppen spela mig spratt! Men jag tror att jag är på äl+ 12 el så. Och du?

Bara äl+6 idag så har en bra bit kvar. Oj då har du ju BIM nu snart eller? Har du funderat på att testa nåt? Jag tänker smygstarta i helgen på äl+10 eller 11 men förväntar mig egentligen ingenting av det
  • Beth1
    mrssol skrev 2014-09-16 13:29:18 följande:

Ja det är väl Bim snart. Jag har faktiskt tjuvtestat redan, men d var negativt...så dumt att testa så långt innan egentligen! Helgen låter bra att testa tycker jag, jag ska göra d igen på fre om inte mensen kommit... Hoppas på d bästa för oss visst har du barn sedan tidigare?

Ja jag vet känns dumt men man är ju så nyfiken
    Jag har en liten tjej som fyller två i dec. Har du barn?

• Beth1
    vonlarsson skrev 2014-09-16 13:35:50 följande:
    jag håller tummarna! :D

tack för svar :)
    Håller också tummarna för dig! Kan dock ingenting om hur tidigt man bör plussa för att det ska gå bra. Ägget kanske kan flyta omkring några fler dagar för vissa vilket gör att man plussar senare, eller så är du låghormonare?
  • Beth1
    Paulas mamma skrev 2014-09-16 14:04:16 följande:

Är idag på dag 28 i cykeln. Brukar ha 28-30 dagar så det är bara att vänta. Känner ingenting! Inte ens något tecken på att mensen är på väg. Förutom ett jäkla humör i helgen :) tror att jag inte hade äl denna månad pga mf förra månaden, fick aldrig nån stegring på ÄLtesterna. Kunde haft det antingen väldigt tidigt eller väldigt sent eller inte alls.

Hoppas du hade sent! Vore ju inte konstigt efter ett missfall, då finns ju chansen i alla fall. Jag hade äl på dag 23 efter att jag slutat med mina piller i aug. Väntar nu på BIM!
Svar på tråden BIM September 2014