• Beth1

BIM September 2014

SecretlyMe skrev 2014-09-11 14:44:58 följande:

Men oj vilken fantastisk respons jag fått.. Tack tjejer, jag blir alldeles gråtfärdig <3

Som flera skrivit innan: skuldbelägg dig inte, vi har ju alla ett förflutet som vi bär med oss vare sig vi vill eller inte. Verkligen starkt av dig att berätta din historia här! Jag tror stenhårt på att man lär sig saker hela tiden och kanske speciellt av jobbiga saker man går igenom. Din tid kommer nu, underbart att ni hittat tillbaka till varandra och ser en framtid tillsammans <3
  • Beth1
    SecretlyMe skrev 2014-09-11 15:44:14 följande:

Vilket härligt inlägg! :)

JA verkligen! Trycker på "like" här hihi ;)
  • Beth1
    Bebben84 skrev 2014-09-11 15:59:36 följande:

Mannen har kommit hem och fått beskedet att han ska bli pappa <3. Det ögonblicket var magiskt <3.

Han fick en låda. Jag sa "jag har en present till dig. Jag tror att du kommer älska den i resten av ditt liv faktiskt". Han öppnade och såg bodyn och det positiva testet. Lyckan var total! Han började gråta och skratta och pussade på mig tusen ggr! Sen fick magen en puss också <3. Nu går vi runt här hemma i ett lyckorus på små rosa moln <3

Önskar innerligt att ni alla får uppleva samma sak inom en snar framtid!

Ljuvligt!! Blir så glad av att läsa detta!
  • Beth1
    Paulas mamma skrev 2014-09-11 16:09:55 följande:

Jag skrev ett inlägg i morse men som vanligt fick jag inget svar :) det går fort här i tråden! Så jag försöker igen:

Jag är på dag 23 efter mens/missfall. Brukar ha en cykel på mellan 28-30. Dag 10, 12 och 14 hade vi sex. Sen var dottern hemma och det blev inget tillfälle. Jag gjorde äl test från dag 10 till 17 utan någon stegring. Antingen hoppade kroppen över äl denna gång eller så gjorde jag fel. Men har börjat känna mig lite smågravid, dåligt humör, hungrig och kissnödig. Gjorde detta test i morse och fick en prick????? Någon som fått så? I början var det rött men sedan ljusnade det till grått/blått, jättemärkligt!

phpArEkc932859.jpg

Knepigt! Ser pricken men har aldrig sett det innan på ngt test. Har du testat att göra fler? Kände du av symptom för äl? Jag testade den här månaden och fick inte positivt förrän dag 22 så det kan ju h varit fördröjt efter missfallet. Kram på dej!
  • Beth1
    Wintersagah skrev 2014-09-12 09:54:39 följande:
    Tjohoo!! Stort grattis
  • Beth1
    Gummsan skrev 2014-09-12 10:38:03 följande:
    Gjorde vul i tisdags och allt såg jätte fint ut. Ingen pcos och ett ägg hade släppt och slemhinnan i livmodern va tjock och fin och redo för ett befruktat ägg.

Gubben gjorde ett hemspermatest som blev pos. (Gjorde ett riktigt 07 och inga fel) dom fyra sista är gemensamma... :-/
    Skönt att allt är bra men vad frustrerande när det inte tar sig
    Håller tummarna att det ska gå snart!!
  • Beth1

Ni som tempar, vilken app använder ni för att lägga in tempen och få kurvor? Jag laddade hem fertility friend men den bara bråkar med mig.

• Beth1
    Jelica skrev 2014-09-12 10:15:52 följande:

Åhh jag blev så arg i går, beställde gravtester från Testlagret och det stod att de skickades den 9/9 och borde anlända den 10/9. I går hade jag inte ens fått avi än och de på posten lämnar inte ut brev utan att man kan kolli-numret. Typiskt, jag som vill testa Oskyldig är inte hemma nåt i helgen och BIM är på måndag så då måste jag ju vänta enda dit iaf.. {#emotions_dlg.djavulsk}Flört

Tror det är posten som strular, det har hänt förr att jag inte fått avi utan bara påminnelsen på den.

Min foglossning är iaf bättre på dagarna nu och har mest ont på kvällarna, i övrigt inga direkta symptom mer än de jag brukar ha innan mens dvs lite ömma bröst och spänd mage. Eller jo, jag är väldigt hungrig och min annars svintröga ämnesomsättning verkar ha ökat lite. Men det kan ju bero på vad som helst. Min förra graviditet märkte jag inga symptom förrän efter BIM. Typ vecka 5-6 nånting. 

Håller med föregående talare om att det är en väldigt bra och rolig tråd där tonen är bra och det är mycket aktivitet! Kul!

Åh, posten kan man ju bli tokig på i såna här fall. Hoppas de kommer idag

• Beth1
    NILE90 skrev 2014-09-12 11:17:13 följande:
    Jag har Fertility Friend, den är mycket lättare att använda via datorn än på telefonen. Men jag lägger också in i WomanLog. :) 
    Jag har också womanlog men där kan man väl inte se något diagram eller har jag missat det?
    Jag kan inte ens logga in för den bråkar om fel användarID och lösenord och när jag försöker resetta så hittar den inte min mail... Gaaah! jag har så lite tålamod med sånt när det blir lite fel
  • Beth1
    Zora skrev 2014-09-12 11:35:32 följande:
    Använder Fertilityfriend och tycker den är kanon! Använder mest appen, men ibland även vanliga webbsidan
    Såg att du gjorde det på bilden så därför tänkte jag testa den. Såg ju bra och begriplig ut men tji fick jag  ska försöka igen!
Svar på tråden BIM September 2014