• FiiaN
    Bebben84 skrev 2014-09-09 16:52:53 följande:
    Men då :(. Testa nästa gång med morgonurin och se om det är någon skillnad
    Så tråkigt! :( Ja jag ska göra det, kanske ska vänta lite till, kanske testa i helgen om det inte kommit än. Vilken besvikelse det va.
  • FiiaN
    Bebben84 skrev 2014-09-10 06:38:22 följande:

Spammar er med bilder nu men vågar inte läsa av testet utan er <3

Nu när det gått 10 min har det blivit starkare. Shit vad tror ni?

Grattis så himla mycket :D Jag ser absolut ett streck! :)
  • FiiaN

Molvärk en vecka, BIM+5 och inget rött som jag kan se... Massa bristingar på brösten men inga ömma bröst, negativt test igår :/ Om röda veckan ska komma så kan den komma på en gång! Så man kan börja om!

• FiiaN
    Bebben84 skrev 2014-09-10 09:49:56 följande:
    Nä du, jag lämnar er inte! Jag tänker stanna :). Vill fortsätta följa er <3 Jag hade ALDRIG klarat att vara så positiv och glad genom allt utan er så tänker inte försvinna. Ska vara kvar tills ni joinar mig på preggo-sidan :)

Han är bortrest så ska köpa ett par bebisstrumpor som det står "I<3 Dad" på och spara det digitala testet så han fattar haha! Sen ska jag köpa pommac så vi får skåla. Och så lite god mat på det :)
    Vilket gulligt sätt att säga det på :) Så stort grattis till dig!
  • FiiaN
    kasovi skrev 2014-09-10 11:50:52 följande:

BIM+5 idag! Ingen mens har kommit och flygningarna har minskat...

Köpte ett CB idag som jag tänkte använda imorgon bitti :)

Nu måste det ändå visa någonting om det är nåt!

Åh hoppas!!! :D Jag är på BIM+4, ska nog vänta med att testa ett tag till, negativt igår :/
  • FiiaN
    kasovi skrev 2014-09-10 12:43:34 följande:
    Hahaha! Jag menade såklart att flytningarna har minskat och inte "flygningarna"... :P

Ja, det känns bättre att vänta faktiskt! Säkrare resultat :) Har du några symptom nu då?
    Hahah jag tänkte inte ens på att det stod flygningarna ;) 

Ja men precis :) Nja jag vet inte om bristningar på brösten är ett symtom, men annars molande värk i magen till och från.
  • FiiaN
    Bebben84 skrev 2014-09-10 13:31:46 följande:

Måste bara berätta om vad som hände nyss. Var ute och åkte på lunchen och min UNDERBARA svärmor ska ställa upp i valet så det finns planscher på henne överallt här. När jag åkte förbi en sån idag blev jag helt tårögd och tänkte "du ska bli farmor". Första barnbarnet och såå efterlängtat! Längtar galet tills vi kan berätta för dom <3

Åh va underbart! :) Kommer nog vara många härliga glädjetårar stunden ni berättar den glada nyheten :)
  • FiiaN
    Bebben84 skrev 2014-09-10 13:49:24 följande:
    Jaaaa <3

Min sambo ringde nyss från skogen och jag fick bita mig i tungan för att inte berätta något Tyst
    Åh gud jag förstår det :)
  • FiiaN
    Bebben84 skrev 2014-09-10 14:04:49 följande:
    Men jag höll mig Glad. Försökte tänka hur jag skulle vilja ha en sån stor nyhet och då hade jag föredragit face to face Glad. Men oj vad pirrig jag kommer vara imorgon Skrattande
    Det förstår jag :) Min syster ringde mig för prick en vecka sedan och sa att hon va gravid, tror hon berättade det för sin sambo på telefon och även för sin mamma på telefon (vi har olika mammor). Så skulle inte jag vilja framför en sån härlig nyhet, men alla är vi olika ;)
    Va det du som hade fått en tydlig blodåder på bröstet? eller genom vårtgården? :)
Svar på tråden BIM September 2014