Inlägg från: SecretlyMe |Visa alla inlägg
  • SecretlyMe

BIM September 2014

Lizzie09 skrev 2014-10-19 12:31:29 följande:

Tack, ja jag vill så innerligt att det sätter sig nästa gång. Det är rätt tungt, men jag känner mig ändå okej. Blickar framåt och har bestämt mig för att köpa ÄL tester till nästa omgång för att vara extra säker på när ÄL sker också.

Hur är det med dig idag? Kram

Det är lite tungt men jag försöker hålla mig sysselsatt hela tiden. Vi vet fortfarande inte hur det blir mellan oss. Vi behöver nog andrum båda två.

På lördagkväll när jag kom hem visade ältestet starkt positivt, söndag morgon något svagare och idag var strecket knappt synligt. Ägget släppte förmodligen igår med andra ord. Det är ju klart att hoppet finns kvar även om det blev som det blev i helgen och jag hoppas av hela mitt hjärta att vi kan fixa det här. Men man är ju rädd för pekpinnar om det är rätt att skaffa barn om man bråkat intensivt och (just nu) inte vet var man har varann.

Min bim blir förmodligen 31/10 men jag vill just nu inte vara med i någon bimlista då jag inte vet som sagt hur det här blir..

Kram på er alla, vilket stöd ni ger. Tack <3
  • SecretlyMe
    Pyret 85 skrev 2014-10-21 04:40:03 följande:

Så jag tog mitt digitala och lyckan är enorm!!!

GRATTIS GUMMAN!!! <3
  • SecretlyMe
    josephiine skrev 2014-10-21 00:10:34 följande:

Nu ser jag ett sånt där svaaagt streck igen, dock är det svårt att få det rättvist på bild, men jag ser det svagt på bilden också. Är jag ensam om att göra det??

Jag ser :)
  • SecretlyMe

Om jag räknat rätt var ni 22 som plussade i september och 5 som plussat hittills i oktober :) Grattis allihopa.

Blackpeach och Sarasessi - hur går det för er?

• SecretlyMe
    sarasessi skrev 2014-10-21 17:10:39 följande:

Ingen mens än men negativt test. Mensen kommer nog ikväll.

Åh, vad tråkigt att höra.. Vi får hoppas på att mensen inte dyker upp. Skulle den göra det så önskar jag dig lycka till nästa gång :)
  • SecretlyMe

Hade ägglossningen i söndags och det sticker väldigt mycket i äggstockarna idag. Som nålstick. Nu har jag åkt på en förkylning oxå och bara snorar. Höstdepp deluxe på det och jag och min partner har väl lyckats lugna ner oss nu. Vi får se hur det känns framöver, vi vill inte göra slut förrän vi försökt allt.

Tack igen för erat stöd. Jag går in här varje dag för det är så förbannat skönt att få kliva in i denna atmosfär och bara glömma. Tack för att ni finns <3

• SecretlyMe

Jaha? Nu har jag plötsligt "Bygga-brosekret"sekret?? Tappen är låg och öppen dessutom, men hade temphöjning idag så äl borde stämma med testerna. Varför händer det här??

• SecretlyMe
    NILE90 skrev 2014-10-22 05:48:40 följande:

Vad bra att det åtminstone går åt rätt håll, hoppas allt känns bättre snart. :)

Det kanske är en bebis som håller på att borra ned sig i tjejmagen? Eller så kanske du har ÄL igen med tanke på dina sekret och tappen?

Är det ägglossning igen så är loppet kört iallafall.

Nu hoppas vi för dig istället :)
  • SecretlyMe
    eagle87 skrev 2014-10-22 00:14:54 följande:

Fattar inget har snart haft bruna flytningar med röda klumpar i en vecka. Fortf ingen temphöjning. På dag 39 idag? Borde ja gå till läkaren?

Jag tycker du kan ringa rådgivningen och höra. Hoppas det inte är något allvarligt <3
  • SecretlyMe
    sarasessi skrev 2014-10-21 21:51:55 följande:

Tack så mycket för peppet :) Ingen mens än. Börjar privat utredning 3 nov. Tar det sig inte nu blir det 12:e försöket. Hade varit skönt att avboka läkarbesöket.

Woho, hoppas den håller sig borta.
Svar på tråden BIM September 2014