BIM September 2014
Jag ser på det redigerade, men ge det nån dag eftersom redigerat likväl kan vara ofärgat så att säga.
Jag ser på det redigerade, men ge det nån dag eftersom redigerat likväl kan vara ofärgat så att säga.
grät en skvätt sen försvann det igen
ja ett streck är där alltså i verkligheten men svårt att se om det är rosa eller inte för det är SÅÅÅ svagt!
Jag mår bra rent psykiskt. Men vem vet jag kanske är skengravid?
alltså jag tycker ju att det är lite jobbigt nu med alla graviditeter runt omkring mig.
Ibland påminns man ju om sin egen graviditet. speciellt när min syster ska ha barn samtidigt som jag skulle fått. Men jag känner mig inte ledsen över missfallet längre. ja jag vet inte. tack för att du bryr dig <3
Hej. Behöver verkligen råd. Jag är på dag 35 idag, fort inget pos äl test, lr temp höjning. Cb lila har haft blinkande smiley i en vecka nu. Imorse rann de ner färskt blod o toan o har bruna spottings ngr dagar, ja torka mig men de inget där, o nu är de mörka bruna flytningar i trosan som bara rann till men inget när ja torkar. Va kan de vara? Är orolig. Va på akupunktur i onsdags som skulle framkalla äl.
Ja det ska bli allas vår tur nu tycker jag!! Jag har typ 10 personer (vänner och bekanta och föräldrar till barn på jobbet) som är gravida nu. Varav 2 står mig väldigt nära, min syster och en av mina bästa tjejkompisar.
Tack! ja den sorgen man kände efter mf var inte att leka med. som tur är går det över. Kan inte ens föreställa mig hur det hade känts om jag var längre gången så tur ändå det hände när det hände.
Svärmor (som är medium) har berättat att samma själ kommer att komma till oss igen. Och detta kommer inte hända så länge sorgen efter mf finns kvar. Men det känner jag inte att den gör nu. Men vi får väl se.
Min temp har ju inte stigit sen jag fick ett positivt ÄL-test för ett par dagar sen, jag gjorde test dagarna efter som blev svagare och svagare och så gjorde jag ett test idag igen som är näst intill positivt igen, så jag tror jag hade positivt ÄLtest igår (eller i morgon) och att ÄL är idag i så fall.
Var nog apiforcen som triggade igång hormonerna där runt dag 8-11, slutade ju med de pillerna när jag trodde att jag hade haft ÄL.
Gjort är väl gjort, får se när mensen kommer nästa gång. :)
Vi kommer inte försöka mer så ni kan ta bort mig. Lycka till allihopa. Kram.
Vi kanske inte ens är ett par längre, jag vet inte.. Alla mina drömmar föll i kras...