BIM September 2014
Nytt bim 3/2, försök 9.
Nytt bim 3/2, försök 9.
ÄL +14 just tagit ett test, nog är det ett plus tjejer?
Temper men det är väldigt olika tider nu när jag är sjukskriven. Men tar alltid tempen när jag precis vaknat. Visar att jag hade äl i onsdags kan jag lita på de? Andra appar jag använder visar söndag och de gjorde FF först. Aldrig vart med om att den visar tidigare utan mera att den visar någon dag senare. Känner av en liten molvärk, vet inte alls vad jag ska tro. Använder inte äl test blir bara stressad av de.
Okej tack då vet, fortsätter vi och sexar på :) <3
Grattis :)
Tog nyss ett test igen. Jag är gravid! Helt sjukt att det gick så snabbt den här gången. Förra gången tog det 11 månader och nu tog det sig på första riktiga försöket sedan missfallet i slutet av oktober. Hoppas att den lilla stannar denna gång.
Dagens test
FF satte ut äl i onsdags, men appar jag har visa äl för 1 vecka sen. Vet inte vad jag ska tro på, hade äl flytningar runt förra helgen. Mått illa varje eftermiddag sen i onsdags och hemsk jobbig molvärk sen igår så att jag behöver använda min vetekudde.
Här är längtan stor också blir 30 i mars. Har en sambo som har en dotter som blir 9 år på lördag. Men min sambo säger hela tiden att händer när det händer och jag använder inte äl test för han tycker det är onödigt och vet han när jag har äl såbharvhan sagt att det blir inge sex. Så vi kör när vi känner för det, men jag vet på ett ungefär när jag har äl.
Är på bim -3 just nu och jag försöker inte känna efter alls, men det är svårt och inte känna efter. haft molvärk sen en vecka tillbaka och vissa dagar har det gjort ont så att jag vart tvungen och ha vetekudde. lite illamående på eftermiddagarna, började i lördags men inte vart illamående varje dag.
Bim +2 och ingen mens i sikte och har inte mensen kommit på torsdag så köper jag ett test. Molvärk till och från, trodde mensen skulle komma i söndags för det kom lite blod på pappret.
Tog digitalt nu på morgonen bim +4 trodde jag, men då måste jag haft äl senare änkan trodde. Så har ingen aning när min mens kommer. Bara vänta och så, haft molvärk en massor i går så trodde mensen var på väg och igår eftermiddag kom det ljusrött blod i trosskyddet bara lite.
Mensen kom nu bim +7 skönt att den kom nu så jag kan börja på nytt. Känns skönt att den kom, vart många tankar u huvudet när den vart sen.