BIM September 2014
Aldrig hänt, så jag vart lite chockad. Nytt bim blir den 26 dec och det blir de 8 försöket, någon som vill vara snäll och ändra mig på listan.
Aldrig hänt, så jag vart lite chockad. Nytt bim blir den 26 dec och det blir de 8 försöket, någon som vill vara snäll och ändra mig på listan.
Grattis :)
Jag är chockad och så otroligt glad :D jag har testar och testat och bara fått negativt! Och BIM-3 negativt och sen slutade jag testa för orkade inte och nu fyra dagar efter BIM när ingen mens kommit testade jag mig precis och jag fick plus!!!!! Jag är gravid!!!!
God jul på er :)
tror att min bim är fel och att jag bara är på bim -1. Haft molvärk till och från sen äl, lite ont i brösten, känns större. Känner mig inte speciellt gravid och tror mensen kommer i morgon. Operera min hand kring äl så de vart inte så mycket sexa då, men kan ju haft tur...
Ja den gick bra, ska äntligen ta bort stygnen på måndag :)
Hoppas för dig. Gick op bra?
Mensen kom idag vid lunch :( nytt bim blir den 25 jan. Vill någon vara snäll och flytta mig på listan.
Bonusdotter fyller 9 år dagen innan bim så de skulle vara en kanon present och :)
Åh vad jobbigt.
Du har bim på min födelsedag ^^
Gott nytt år till er och vi får vårat pluss 2015 :)
Har bim den 25/1 vill någon vara snäll och lägga till det :)