BIM September 2014
Hmm... konstigt. Har fått så kallade spottings eller genomblödningar idag, dag 7. Brukar jag aldrig ha, men det är kanske pergotimen som är orsaken?
Hmm... konstigt. Har fått så kallade spottings eller genomblödningar idag, dag 7. Brukar jag aldrig ha, men det är kanske pergotimen som är orsaken?
Ja dessa råd som man klarar sig utan. Jag upplever tidigare att jag har haft bra stöd från min mamma. Nu känner jag att jag kommer inte att tala med henne om vart vi är i processen.
Hur går det har du fortfarande spottings? Jag är nu på cykeldag 6 och började med tabletterna igårkväll så nu är vi på gång igen :)
Känns så jävla deprimerande att ett helt år har gått O ingen graviditet
Usch, det var länge sedan jag blev såhär fruktansvärt ledsen över att mensen kom.. Det värker i hela hjärtat och jag är nära till gråt hela tiden. Den 29/12 skulle varit mitt bf. Jag hoppades verkligen att jag inte skulle behöva vara ogravid när det datumet kom, men det kommer jag vara och det kommer svida något så fruktansvärt när vi är där. Tuff period just nu..
Sexar på bra den här månaden. Dag 12, fortfarande inte positiv äl såklart, men vi vill maxa chanserna
Skickar kramar till er alla. Sexar för fullt och hoppar mellan hopp och förtvivlan som vanligt.
Tack :) När har du äl/bim?
Kram
Sorry att jag varit MIA tjejer. Trodde verkligen jag var gravid denna cykel. Massa symptom, sen mens etc. Men idag kom mensen. Är så ledsen och känner mig så tom. Önskar er alla en God Jul.
Jag trodde oxå du va gravid.. Att de kanske va därför du inte skrivit på ett tAg.. Att du kanske inte ville jinxa de..
Så ledsen för din skull... Kör du Pergo igen mu?