• Pyret 85

Tror tyvärr det är kört, testet borde visa 3+ vid detta laget. Har börjat få ont i magen nu med.

• Pyret 85
    Milie skrev 2014-11-04 13:28:34 följande:
    Varför skriver du ett sånt konstigt svar? Att få 3+ i vecka 5 är ju precis vad man ska få enligt förpackningen. Pyret är i vecka 6 tror jag.

Pyret: Har du tidigare fått 3+? Jag låg däremot en vecka "efter" med de där testen, har jag för mig. 
    Jag är i v. 7 nu enligt sista mensen. Men ÄL va ju lite senare än beräknat. Jag har bara tagit ett digitalt innan så jag vet ju inte. Men så länge jag inte störtblöder så försöker jag hålla modet uppe. Hoppet är det sista som överger en!
  • Pyret 85
    SecretlyMe skrev 2014-11-04 14:01:10 följande:

Pyret - Hoppas hoppas hoppas att det bara är sköra slemhinnor. Och hoppas att testet visar 2-3 för att det inte var morgonurin och att du är precis på övergången till 3+. Önskar jag kunde krama om dig nu. <3

<3
  • Pyret 85
    Zora skrev 2014-11-04 14:43:26 följande:

Pyret: Håller tummarna att det inte kommer mer blod. <3

Tack <3
  • Pyret 85
    Milie skrev 2014-11-04 14:46:11 följande:
    Men om man räknar att ägglossningen är v 2+0, vad är du i för vecka då? Jag tycker det låter lovande att du inte tidigare sett "3+". Då kan det ju vara så att du är i övergången. Annat är det ju om du tidigare haft 3+ och sen får 2-3 igen.

Hoppas allt går bra!
    Då ska jag bara i v. 5+4. Just mensvärken i samband med blödningen oroar mig. Hade jag bara haft blödningen ensam så hade jag inte varit lika orolig.
  • Pyret 85
    Milie skrev 2014-11-04 15:01:25 följande:
    Värken kanske kommer av oron? Jag hoppas verkligen på det bästa. Man kan ju inte oroa bort en graviditet, så jag hoppas verkligen att det går bra för dig och att dina symtom har andra orsaker.
    Tack <3
  • Pyret 85

Tack för att ni försöker peppa mig! Tyvärr har det börjat komma blodklumpar när jag kissar. Är inställd på det värsta nu.

Svar på tråden BIM September 2014