• Pyret 85

BIM September 2014

mrshellstrom skrev 2014-11-02 11:53:54 följande:
    Pyret - jag med! Du kan göra på Capio Laurentii eller Laurentiikliniken, kostat 200kr. :)

Var bor du? Vi bor i Kävlinge.
    Nä är det sant? Det gör jag också.
  • Pyret 85
    SecretlyMe skrev 2014-11-02 13:07:54 följande:
    Fick mensen idag så nu ligger vi lågt med bebisverkstan ett tag :)
    Åh vad trist! Kram till dig <3
  • Pyret 85
    mrshellstrom skrev 2014-11-02 11:53:54 följande:
    Pyret - jag med! Du kan göra på Capio Laurentii eller Laurentiikliniken, kostat 200kr. :)

Var bor du? Vi bor i Kävlinge.
    Ska helt klart kolla upp det. Måste man inte vara skriven där då?
  • Pyret 85

Åh imorgon ska jag ringa och boka UL. När ska man ta? nu blev det jobbigt. med en gång eller vänta några veckor?

• Pyret 85
    SecretlyMe skrev 2014-11-02 13:41:56 följande:
    Nej det känns okej :) Vi behöver ta hand om varandra då all fokus lades på att skaffa barn. Tyvärr är det väldigt lätt hänt. Vi har varit arga, frustrerade, bråkat mycket men jag tror det är viktigt att få visa alla dessa känslor, även om det inte ska behöva gå så långt att relationen blir lidande. Vi vill självklart fortfarande ha barn och vi kommer fortsätta försöka men vi lägger inte all fokus på ägglossning, schemasex och att jag ska behöva ta ledigt för att åka hem och ha sex. Jag vill kunna åka hem för att vi saknar varandra och vill ses oxå.

Det går ingen nöd på mig, jag har accepterat detta nu :) Jag väljer vår relation framför barn i det här läget så länge det går att "rädda". Kram på dig <3
    Ni gör nog rätt i att börja med att vårda relationen och släppa allt med ÄL osv. Hoppas det bästa för er <3
  • Pyret 85
    mrshellstrom skrev 2014-11-03 13:23:31 följande:
    Nope, bara att boka. :)

Jag hade väntat till v7 så du kan få se hjärtslag :)
    Ringde idag men dom hade fullbokat enda till slutet på december. Så då får det va. Tack ändå för tipset.
  • Pyret 85
    josephiine skrev 2014-11-03 19:48:47 följande:

tar bort mig från listan helt.. Någon hade lagt till mig i December.. men mitt återbesök hos läkaren gjorde så vi tappade hoppet lite här hemma.
    Min kropp har tydligen stängt av ägglossning helt, iallafall enligt läkaren på kvinnokliniken. Måste gå ner i vikt, jag vet att jag måste tappa vikt, men att få höra från en läkare: " Du är för överviktig för att FÅ bli gravid" var inte roligt. För det första så bestämmer JAG om jag vill bli gravid eller inte, JAG bestämmer om jag vill ta risker, och för det andra finns det MÅÅÅÅNGA som är tjockare än mig som blir/är gravid. Men jag ska kämpa neråt. Så förhoppningsvis kommer ÄL igång när viss många kilon tappats, ingen vet. Men blir nog ingen bebis 2015 känns det som.. Usch, vill inte ens tänka på det.. Självklart kommer vi fortsätta köra oskyddat och så. Jag kommer självklart stanna kvar här och läsa era inlägg och glädjas åt alla ni som lyckas, och för er som inte lyckats hittills så håller jag tummarna <3

Blir så ledsen när jag läser ditt inlägg. Jag är själv ganska överviktig och har gått ner 15kg ganska nyligen. Innan jag gick ner var jag hos en gynekolog som var helt chockad att jag ens hade barn eftersom jag hade Pco-äggstockar. Så om jag ville ha fler barn var jag tvungen att gå ner i vikt. Så fort jag började tappa i vikt så kom ÄL igång. Jag vill verkligen inte gå upp allt jag gått ner nu när jag är gravid. Som du säger så kan verkligen ingen annan bestämma när du ska bli gravid. Det är ditt val. Skickar en stor kram till dig!
  • Pyret 85

Här har jag börjat blöda lite. Har åkt hem från jobb och försöker få tag i min BM. bläääää

• Pyret 85

Just nu håller jag på att gå isönder av oro. Jag har inte märkvärt ont, utan bara liiiite molvärk ut mot ljumskarna. Och blöder inte jättemkt utan bara rosa på pappret när jag torkar mig men det var så det började sist också.

• Pyret 85

Har pratat med min BM och hon sa till mig att vila och avvakta och se vad som händer under kvällen. Och blev det värre skulle jag ringa gynakuten. Jag har varit och köpt ett digitalt  test just för att se så hgc-nivån stigit som den ska. Eftersom jag inte har ont så känner jag mig lite lugnad för tillfället iaf. Men händer det så händer det liksom. Ska vara hemma imorgon också för att vila mig.

Svar på tråden BIM September 2014