BIM September 2014
Var bor du? Vi bor i Kävlinge.
Åh imorgon ska jag ringa och boka UL. När ska man ta? nu blev det jobbigt. med en gång eller vänta några veckor?
tar bort mig från listan helt.. Någon hade lagt till mig i December.. men mitt återbesök hos läkaren gjorde så vi tappade hoppet lite här hemma.
Min kropp har tydligen stängt av ägglossning helt, iallafall enligt läkaren på kvinnokliniken. Måste gå ner i vikt, jag vet att jag måste tappa vikt, men att få höra från en läkare: " Du är för överviktig för att FÅ bli gravid" var inte roligt. För det första så bestämmer JAG om jag vill bli gravid eller inte, JAG bestämmer om jag vill ta risker, och för det andra finns det MÅÅÅÅNGA som är tjockare än mig som blir/är gravid. Men jag ska kämpa neråt. Så förhoppningsvis kommer ÄL igång när viss många kilon tappats, ingen vet. Men blir nog ingen bebis 2015 känns det som.. Usch, vill inte ens tänka på det.. Självklart kommer vi fortsätta köra oskyddat och så. Jag kommer självklart stanna kvar här och läsa era inlägg och glädjas åt alla ni som lyckas, och för er som inte lyckats hittills så håller jag tummarna <3
Här har jag börjat blöda lite. Har åkt hem från jobb och försöker få tag i min BM. bläääää
Just nu håller jag på att gå isönder av oro. Jag har inte märkvärt ont, utan bara liiiite molvärk ut mot ljumskarna. Och blöder inte jättemkt utan bara rosa på pappret när jag torkar mig men det var så det började sist också.
Har pratat med min BM och hon sa till mig att vila och avvakta och se vad som händer under kvällen. Och blev det värre skulle jag ringa gynakuten. Jag har varit och köpt ett digitalt test just för att se så hgc-nivån stigit som den ska. Eftersom jag inte har ont så känner jag mig lite lugnad för tillfället iaf. Men händer det så händer det liksom. Ska vara hemma imorgon också för att vila mig.