• Lizzie09

BIM September 2014

Gummsan skrev 2014-09-10 12:50:41 följande:

Tycker mig se nått svagt på gravtestet. Men är nog inbillning :-/ phpKssN5e53363.jpg

Ser tyvärr inget på det översta :/
  • Lizzie09
    Bebben84 skrev 2014-09-10 20:43:33 följande:

Så lycklig att jag dör!!! JAG ÄR TAMEJFAN GRAVID!!!!! Shit nu vågar jag tro på det! Även om det är heeeelt overkligt!!! Men kommer bara känna fullständig lycka när min fantastiske sambo får veta imorgon <3 phpyU39fW69857.jpg

Stort grattis! :D <3
  • Lizzie09
    Bebben84 skrev 2014-09-11 15:59:36 följande:

Mannen har kommit hem och fått beskedet att han ska bli pappa <3. Det ögonblicket var magiskt <3.

Han fick en låda. Jag sa "jag har en present till dig. Jag tror att du kommer älska den i resten av ditt liv faktiskt". Han öppnade och såg bodyn och det positiva testet. Lyckan var total! Han började gråta och skratta och pussade på mig tusen ggr! Sen fick magen en puss också <3. Nu går vi runt här hemma i ett lyckorus på små rosa moln <3

Önskar innerligt att ni alla får uppleva samma sak inom en snar framtid! phpSQmM9A08028.jpg

Åh så fint! :') <3
  • Lizzie09

Är på BIM +1 idag, testade negativt i torsdags. Går och väntar på mensen, men konstigt nog har jag ingen mensvärk som jag brukar ha precis innan. Är helt inställd på att mensen kommer komma, men om den mot förmodan inte kommer innan söndag så blir det ett nytt test då!

• Lizzie09
    Lizzie09 skrev 2014-09-12 14:53:41 följande:

Är på BIM +1 idag, testade negativt i torsdags. Går och väntar på mensen, men konstigt nog har jag ingen mensvärk som jag brukar ha precis innan. Är helt inställd på att mensen kommer komma, men om den mot förmodan inte kommer innan söndag så blir det ett nytt test då!

Nej nu skrev jag fel! Testade negativt i Onsdags
  • Lizzie09
    Millannn skrev 2014-09-13 13:45:02 följande:

Åh nej! :( bättra lycka nästa månad

Tack! <3
  • Lizzie09

Fattar ingenting. Min mens tog slut i måndags, igår och i morse mådde jag jätteilla och idag har jag haft som molande mensvärk och har flytningar med pyttelite blodblandat i. Aldrig varit med om något liknande, vad sjutton kan det vara? Och jag kan ju inte ha ÄL redan (den är beräknad den 29e). Någon som varit med om något liknande?

• Lizzie09

Frågar igen;

Fattar ingenting. Min mens tog slut i måndags, igår och i morse mådde jag jätteilla och idag har jag som molande mensvärk till & från och har haft flytningar med pyttelite blodblandat i. Aldrig varit med om något liknande, vad sjutton kan det vara? Och jag kan ju inte ha ÄL redan (den är beräknad den 29e). Någon som varit med om något liknande?

Svar på tråden BIM September 2014