• Lizzie09

BIM September 2014

EmmJo skrev 2014-08-30 06:15:23 följande:

php5Q4eNf66038.jpg

Är såååå glad! För visst är det inget spöksträck jag ser? :)

Stort grattis! :)
  • Lizzie09
    tillklaras skrev 2014-08-30 07:17:03 följande:

Haha! Det är helt fantastiskt att få följa en sånna här tråd! Varje morgon är som en rysare, någon plussar och en hel livsresa börjar för dem:)

Grattis till plus!!

Själv fick jag blinkande gubbe på äl test i morse (hade fast gubbe för tre dagar sen, men det måste berott på pergotime jag åt. Förhoppningsvis äl innan helgen är slut.

Det hade varit fint med äl idag, och sen plus-för idag ska vi gifta oss!:)

Men, ett plus senare i månaden funkar precis lika bra;)

Grattis till giftermålet! :) Du kommer få en alldeles fantastisk dag!
  • Lizzie09
    SecretlyMe skrev 2014-08-31 10:34:22 följande:

Bim imorgon då för min del. Tempen har ökat till 37.2 men kan bero på förkylningen oxå. Fortfarande ömma bröst och jag har varit riktigt gråtfärdig hela helgen. Håller tummarna för mig, MiaIa90 och Annapannaa imorgon :)

Håller tummarna för er tjejer! :) Själv har jag förmodligen precis haft ÄL och nu väntar man med spänning på om det blir någon mens i september eller inte! :)
  • Lizzie09

Har haft ÄL nu i veckan (dock osäker på vilken dag) och har idag jätteömma bröstvårtor och har mycket ont i nedre delen av ryggen. Är det någon av er som är/har varit med om något liknande och vad det isåfall kan bero på?

• Lizzie09
    Pyret 85 skrev 2014-08-31 15:57:13 följande:
    Nu sist när jag plussade så hade jag väldigt ont i ländryggen.
    Hur långt efter ÄL fick du ont?
  • Lizzie09
    Bebben84 skrev 2014-08-31 16:07:19 följande:
    Jag har det varje månad :/
    Usch ja det gör väldigt ont :/ Brukar du ha det under ÄL eller efter?
  • Lizzie09
    Hummingbirden skrev 2014-09-01 10:26:36 följande:

Hej tjejer..

Äl+6-7 för mig idag. Har sen igår molvärk samt en jävla värk i bröst ut mot armhålorna. Precis som tröningsvärk utan att ha tränat.

Ska köpa cb vanliga idag och se vad det säger, är tidigt ute men är testoman.

Någon mer med ömma bröst och hur känns det för er?

Hoppas du får plus på testet, även om det nog kan vara lite tidigt :) Jag hade ÄL nu i veckan och igår hade jag jätteont i ländryggen och idag har mina bröstvårtor fått spelet, dom är superömma, samt att livmodern känns öm. Hoppas på att det kan vara något som tagit sig då jag aldrig varit med om detta innan :)
  • Lizzie09
    Bebben84 skrev 2014-09-03 11:09:02 följande:
    Kul! Vi har samma BIM! Jag tänkte testa första gången på måndag.

Har inte molvärk utan en helt annan konstig känsla. Haft det sedan ÄL+3. Har bara 3 stickor hemma så vill inte slösa bort dom för tidigt :D.
    Kul, jag har också BIM 11/9 :) Har ömma bröstvårtor och inbland ilningar i livmodern. Såg en film på lektionen idag (läser till undersköterska) om precis hur det går till när ett ägg blir befruktat och barnets utveckling i magen. Otroligt häftigt och spännande! Det gör ju att man längtar ännu mer!
  • Lizzie09
    Lizzie09 skrev 2014-09-03 12:37:59 följande:
    Kul, jag har också BIM 11/9 :) Har ömma bröstvårtor och inbland ilningar i livmodern. Såg en film på lektionen idag (läser till undersköterska) om precis hur det går till när ett ägg blir befruktat och barnets utveckling i magen. Otroligt häftigt och spännande! Det gör ju att man längtar ännu mer!
    Kan också lägga till att jag har fått mycket vita, krämiga flytningar. Hoppashoppashoppas!
  • Lizzie09

Har sedan 2 dagar tillbaka mått illa morgon och kväll som har ökat i styrka för varje dag som gått, haft huvudvärk till och från samt fått mycket flytningar och har humörsvängningar. Brukar aldrig ha något av dessa så jag håller tummarna för att det kan ha tagit sig! :) Om nu inte kroppen spelar mig ett rejält spratt, vilket inte skulle förvåna mig heller ;)

Svar på tråden BIM September 2014