BIM September 2014
Jag har aldrig reflekterat över hur jag mår runt ÄL, men att man är extra kåt då stämmer inte på mig. :P
Vi (jag) har nog också bestämt oss, helt sjukt ju när man inte ens plussat, men jag vill ha en Brio Smile. Emmaljunga går bort helt, en kompis har en Emmaljunga och dom känns sååååå klumpiga och stora.v
Hade sån sjuk dröm inatt, var på utredning och gjorde ett väl där de visade sig att jag bara hade en halvt fungerande äggledare och att jag hade släppt ett ägg och att det var spermier som simmade runt ägget men ägget var inte redo att befruktas. Helt sjukt. Man blir ju bara mer och mer nojjigare, Annars befinner jag mig i en riktig svacka där jag nästan blir arg på alla som plussar och lägger upp bilder på sina bebisar på fb och instagram. Jag har ju ingen aning om hur länge alla andra försökt, vi har ju inte försökt så länge heller, men det känns som att för alla andra går det på första försöket eller så är det helt oplanerat. Nu går jag bara och väntar på att min svåger med sambo ska komma och säga att de är gravida, och helt ärligt så skulle jag inte ta det bra, jag vet inte ens om jag skulle klara av att vara glad för deras skull, inte till en början i alla fall. Jag tycker bara att det är så sjukt jobbigt att inte veta när eller om vi kommer få ett barn.