• Lizzie09

BIM September 2014

Har inte varit inne här på några dagar, har varit lite mycket nu. Själv har jag ÄL på fredag, och om lusten faller sig på för oss runt dess så kommer vi ha sex ändå :) Händer det, så händer det, även fast vi har en paus :)

Vill ge en kram till de som har det lite kämpigt just nu och ett lycka till er som närmar sig BIM! :)

• Lizzie09
    Gummsan skrev 2015-03-02 20:13:47 följande:
    Helt blank?? Tycker mig se nått phpUpPYQ892053.jpg
    Vill inte verka negativ eller så, men jag skulle inte lita på en redigerad bild på CB tyvärr :/ Har själv varit med om att det dykt upp ett streck efter jag mörkade min bild lite på ett cb-test, men det var spök :/ Men jag hoppas såklart att det är ett riktigt streck för Nostalgity! :)
  • Lizzie09
    SecretlyMe skrev 2015-03-03 18:17:27 följande:

phpxFlGqB60538.jpg

Jag tycker jag ser nåt när jag anstränger mig myycket haha. Har lyst bakom och framför med lampa men strecket verkar vara vitt. Jag är så otålig nu!!

Spännande! Hoppas du får ett plus om några dagar! :)
  • Lizzie09
    SecretlyMe skrev 2015-03-04 15:17:05 följande:

Är lite sur över det negativa testet faktiskt. Jag har haft hög temp, högre än normalt, och inga spottings/rosa flytningar som jag får varje månad innan mensen heller. Sen är jag sur på att FF har satt ut min äl sex dagar innan bim, endast baserat på min temp och inget överhuvudtaget om mina fertila flytningar.

Jag är på riktigt jättesur. Det här skulle vara vår månad. Jävla pissf**** vad arg jag är.

Ge inte upp förrän den eventuella mensen dykt upp :)
  • Lizzie09
    SecretlyMe skrev 2015-03-05 20:03:37 följande:

Nu kommer nog mensen.. Fick väldigt ljust rosa på pappret när jag kände på tappen..

Åh skit också :(
  • Lizzie09
    SecretlyMe skrev 2015-03-06 15:20:42 följande:

Ser ni samma som jag...?

phpn8zcS357472.jpgphpXGIdB498113.jpgphpC5019T24659.jpgphpQoHkwd57596.jpg

Ser tyvärr inget :/ Som jag har skrivit tidigare så tipsar jag om att aldrig lita på ett redigerat kort av CB, eftersom det är väldigt lätt att redigera fram ett spök. Men jag hoppas såklart att det är något där på riktigt i verkligheten! :) Håller tummarna!
  • Lizzie09
    knaappeen skrev 2015-03-06 14:34:50 följande:

Denna månad har ja inte alls riktigt brytt mig om bebisverkstaden .Men igår fick ja mensvärk , typ medel eller hur jag ska uttrycka det. Den avtog efter ca 5 h o så fick jag "sträckningar" på höger sida. Tänkte inte överanalysera så struntade i det. Kroppen som luras.

Dock känner jag idag att jag inte kan sitta rakt då det blir en konstigt tryck i tjejmagen. Typ som när man är jättekissnödig o man trycker på blåsan. Fast långt ner. (Är inte kissnödig ) o "ömt " där nere när jag sitter

Men är ju bara på typ äl+4 eller så så känns väldigt tidigt för konstigt symptom. Varför spökar kroppen nu när jag intr skulle bry mig denna månad?!?!

MA första grav med första barnet i v 12(nov) Nya tag nu minbebis.com/blogg/knappen/
    Spännande, hoppas det är tecken på att det är något som fäster där inne! :)
  • Lizzie09
    Pyret 85 skrev 2015-03-06 14:56:26 följande:

Pos ÄL-test idag ( ja jag testar fortfarande smile5.gif ) så äl senast söndag. Brukar ha äl typ dag 22 men denna gången blir det tidigare. Idag har vi dessutom släppt iväg sonen ner till Tyskland så vi är barnlediga tills på måndag kväll. Inte en chans att vi kommer hålla oss ifrån varandra för att jag har ÄL. Inte ofta man har chans att mysa så mkt med en tio-åring i huset. Men det lär ju inte bli bebis iaf, varför skulle det liksom?

Håller tummarna för er, klart det kan hända! :)
  • Lizzie09

ÄL skedde förmodligen igår och vi kunde inte motstå varandra varken i förrgår eller igår, så det skulle inte vara omöjligt att bli gravid denna månad ändå :P Om någon vill lägga till min BIM i listan så skulle det vara jättesnällt, 20/3.

• Lizzie09
    tillklaras skrev 2015-03-07 09:32:51 följande:

Jag hade högst troligt äl igår också:) jag håller tummarna för oss Lizzie!

Kul! :) När har du BIM?
Svar på tråden BIM September 2014