Inlägg från: Paulas mamma |Visa alla inlägg
  • Paulas mamma

BIM September 2014

Låter lovande! Hoppas hoppas!

Pyret 85 skrev 2014-09-16 15:34:16 följande:

Jag har träningsvärk i nedre delen av magen idag utan att ha tränat. Och så mår jag illa till och från.

• Paulas mamma

Dag 29 idag. Det enda tecknet jag kan komma på (om det ens är ett tecken) är att jag är väldigt snuvig, nyser och ögon Och näsa rinner. Hela min förra graviditet var en enda lång "förkylning". Det var hemskt! Men jag kan nog bara vara lite sjuk. Är ju såna tider nu :)

• Paulas mamma

Dag 31 och ingen mens. Brukar ligga på mellan 28 och 32. 32 har dock bara hänt en gång! Gjorde ett test imorse som visade negativt såklart :) var på toa och såg en färgskillnad på pappret å var säker på att det var mensen. Men nu nästa gång såg jag ingenting, så jag hoppas innerligt att den håller sig bortA. Om inte så har jag fullt upp nästa cykel, har nämligen beställt närmare 50 äl test så jag kan hitta min ägglossning som jag aldrig märker av :)

• Paulas mamma

Dag 31 och ingen mens. Brukar ligga på mellan 28 och 32. 32 har dock bara hänt en gång! Gjorde ett test imorse som visade negativt såklart :) var på toa och såg en färgskillnad på pappret å var säker på att det var mensen. Men nu nästa gång såg jag ingenting, så jag hoppas innerligt att den håller sig bortA. Om inte så har jag fullt upp nästa cykel, har nämligen beställt närmare 50 äl test så jag kan hitta min ägglossning som jag aldrig märker av :)

• Paulas mamma

Dag 33 för mig. Mensen har aldrig varit såhär sen!!! Mellan 28-32 dagar brukar jag ha. Jag har haft ont i ljumskarna hela veckan som ibland har strålat ut i låret. Nåt jag aldrig känt innan. Har även de senaste dagarna haft ont/ilningar/bultande i underlivet, riktigt obehagligt. Gjorde ett test imorse som var negativt :(

• Paulas mamma

Nu e jag tillbaka på FL efter några veckors paus. Det blir lite intensivt och något stressande att hänga här jämt. Den senaste månaden har jag prioriterat träningen och kosten, det har varit riktigt skönt utan press på bäbisverkstad. Nu har äl precis passerat (testat med äl test) och vi har fått till flera bra mysstunder. Så nu är det bara att hoppas det tar sig. Hur går det härinne för alla?

• Paulas mamma
    Milie skrev 2014-10-07 11:51:28 följande:

Välkommen tillbaka! Ja, det kan bli ett stressmoment tyvärr men då är det ju bra att man gör som du gjort och pausar lite. Här inne kämpas det på som vanligt. Hoppas avstressningen gjorde susen för er!

Ja på nåt konstigt sätt känns det som detta kanske är DEN gången då det blir nåt. Varit så skönt att tänka på annat än bäbisar. Även om jag drömt om bäbisar och plus nästan varje natt :)
  • Paulas mamma

Ser ni nåt? Jag tycker mig se ett jättekättejättesvagt streck på det understa. Det översta är ett ÄLtest. Ville se om jag fick nåt utslag på det. På äl+8 idag och kunde inte hålla mig, men antagligen är "strecket" bara inbillning.
  • Paulas mamma

Gör du???? :) oooh trodde det bara var mina hjärnspöken. Får ta ett imorgon bitti igen.

Lizzie09 skrev 2014-10-13 16:39:33 följande:

Jo, jag tycker nog att det skymtar något på graviditetstestet :)

Svar på tråden BIM September 2014