BIM September 2014
Tillbaka igen efter ytterligare ett missfall den 8/8 i v5. Blödningen slutade för ett par dagar sedan och nu inväntar jag ägglossning.
Hoppas att efter en födsel, ett ma och nu ett missfall att vi kan få till ett syskon!
Tillbaka igen efter ytterligare ett missfall den 8/8 i v5. Blödningen slutade för ett par dagar sedan och nu inväntar jag ägglossning.
Hoppas att efter en födsel, ett ma och nu ett missfall att vi kan få till ett syskon!
Ni som fått er mens tidigare än beräknat, kom nästkommande ÄL också tidigare gör er?
Får alla bygga-bro av Äl?
Bebben84, hur kommer det sig att du ska dit? Enbart därför?
Grejen är ju att vi tidigare haft sex kring äl (tydligen några dagar innan precis som nu) utan att det blivit något..
Idag har jag rätt ont av min äl.. Jag hoppas inte att det är en cysta :'( faktiskt inte haft denna känsla vid äl NÅNSIN. Inte denna molande värk som starkt liknar extrem mensvärk. Det strålar lixom ut i benen och bak i ryggen. Någon som kan lugna mig
mig..? :(
Jag har inte haft några älflytningar. Hade det innan jag började äta p-piller med inte haft det sen jag slutade. Har köpt bisolvon och tänkt att testa det den här cykeln. Får se om det händer något.
Finns de någon mer här inne som har fått som mensvärk vid äl?
Jag har de denna gången och är obehagligt enligt appen ska ajg ha äl idag men inte sexat på idag men fredag lördag och i går se om sambon orkar i morgon haha:).