BIM September 2014
Har alltid alltid haft en cykel på 28 dagar, tills vi började bebisverkstan.. nu gör kroppen lite som den vill...
Har alltid alltid haft en cykel på 28 dagar, tills vi började bebisverkstan.. nu gör kroppen lite som den vill...
Tempen fortsatt låg idag och kanske kanske kanske har flytningarna äntligen tagit ordentlig fart. vi får se under dagen.
Nähä flytningarna kom aldrig igång ordentligt och fortfarande negativa ÄL-test. Jag blir galen. Dag 18 idag. Vi fortsätter dock mysa till det minst varannan dag iaf så lär ju inte missa ÄL ändå.
Mensen håller sig fortfarande borta så nu har jag köpt graviditetstest till imorgon!
Åh Milie! Grattis! Underbart att du äntligen fick ditt plus!!
Jag undrar också vad som får er att känna er utanför?
Senast imorse när jag va inne så tänkte jag att jag undrar vart alla tagit vägen då tråden har varit så tyst.
Här verkar inte ÄL vilja komma. Nu har jag istället lite vita krämiga flytningar istället för genomskinliga. jag blir tokig....
Tråkigt att ni känner er ignorerade. Inget någon gjort medvetet.
Har alltså nu, som 20 år gammal, fått veta att jag och min partner aldrig kommer kunna göra barn på egen hand. Känner mig inte hel längre.
Återigen har jag äggviteflytningar. Vi får väl se om kroppen luras denna gången också.