• Bebben84

BIM September 2014

mrshellstrom skrev 2014-09-07 22:12:15 följande:
    Tycker att vi båda förtjänar varsitt plus imorgon ;)
    Ja tycker jag med :)!! Håller tummarna SÅ hårt för oss imorgon <3
  • Bebben84
    Pyret 85 skrev 2014-09-07 22:18:12 följande:

Håller tummarna för er som tänker testa imorgonbitti!

<3
  • Bebben84
    EmmaK1 skrev 2014-09-08 06:09:23 följande:

Tog ett gravtest nu på morgonen och inte en tillstymmelse till streck men har ju bim på fredag så allt kan ju fortfarande hända även om jag har svårt att tro att jag skulle va gravid. Ska testa på onsdag igen!

Exakt samma här! Tokblankt. Men ska också ta nytt på onsdag :)
  • Bebben84
    Mandy1 skrev 2014-09-07 23:29:57 följande:

Kollade testet nu när det torkat för att se om strecket blivit tydligare och det hade det verkligen smile3.gif Ett tydligt blått sträck, svagt men det syns utan att vända och vrida. Vet att man inte ska läsa av efter 10min men lär ju testa i morgon bitti... Åhh hoppas fast min magkänsla säger fortfarande "inte gravid".

Åååhh spännande!!!
  • Bebben84
    LGB87 skrev 2014-09-08 07:09:35 följande:

Testade imorse, ett svagt streck - men visst är det ett streck?

phpb0TAW215013.jpg

Stort grattis!
  • Bebben84
    Pyret 85 skrev 2014-09-08 06:31:06 följande:

Ni har ju några dagar kvar till BIM.

Ja vi har ju det :). Fast jag är bombis på att det absolut inte tagit sig denna månad. Men så länge ingen mens är här så håller vi hoppet uppe, eller hur?! :)
  • Bebben84
    carolinheiner skrev 2014-09-08 10:08:36 följande:

Ih fy fan va ja har sovit dåligt i natt :( gav upp hoppet å gick upp kl åtta :( enligt mensappen hade ja ägglossning igår men vet inte hur mkt den stämmer.. Har haft sex varannan dag :) hoppas vi har prickat in de denna gången :) Grattis till alla plus å ja hoppas innerligt att detta e vår månad :) sa till sambon att vi skulle ha sex fre,lör,sön,mån.. Men tyvärr va han inte riktigt sugen i fredags (men vad gör man inte för att få barn) å i lördags orkade inte någon av oss.. Men tar de sig så tar de sig vilket ja hoppas på fast vi inte höll varje dag runt äl :( men man måste ju njuta av de också å inte vara vara tvång :(

Fick min återbesökstid efter koniseringen den 29/9... Någon som vet vad som händer på återbesöket? E de vanligt vellprov eller tar dom biopsi också? Är så sjukt orolig :(

Är tillbaka på arbetsmarknaden efter sjukskrivningen.. Fick ångestattack när ja va å skulle skriva in mig.. Sååå mkt folk :( ... Sambon vill att ja ska jobba/praktisera på restaurang som kock som ja utbildat

Mig till men ja vill inte... Ja vill prova jobba i en livsmedelsaffär :/ beslut beslut beslut :(

Usch låter inge vidare med din ångestattack :( hoppas du blir bättre snart!

Jag var på återbesök efter konisering förra veckan. Dom topsar bara som ett vanligt cellprov så inget du behöver vara orolig för.
  • Bebben84
    SecretlyMe skrev 2014-09-08 11:18:18 följande:

GRATTIS LGB87! :D

Läser alla inlägg men svårt att hinna svara på alla, ni skriver flitigt :) Håller tummarna än för dig Bebben84 och så hoppas jag att ni som väntar på äl får ett fint ägg som släpper och befruktas snart :)

Här är mensen precis över och idag ska jag till VC's gynekolog. Jag hoppas allt står rätt till och jag hoppas vi får en liten junibebis nu <3 Kram på er tjejer, så ni kämpar!

Tack söta du <3
  • Bebben84
    SecretlyMe skrev 2014-09-08 11:18:18 följande:

GRATTIS LGB87! :D

Läser alla inlägg men svårt att hinna svara på alla, ni skriver flitigt :) Håller tummarna än för dig Bebben84 och så hoppas jag att ni som väntar på äl får ett fint ägg som släpper och befruktas snart :)

Här är mensen precis över och idag ska jag till VC's gynekolog. Jag hoppas allt står rätt till och jag hoppas vi får en liten junibebis nu <3 Kram på er tjejer, så ni kämpar!

Och lycka till hos gyn <3
  • Bebben84
    carolinheiner skrev 2014-09-08 11:24:57 följande:
    Ja har färre ångestattacker nu än tidigare :) första på någon vecka :) å nu har ja beslutat att sluta röka på nytt :)

Oki vad skönt :) ska tillbaka till samma manliga gyn som tog biopsi å de va inte en rolig upplevelse :(
    Så ska du inte känna! Be om att få byta då! Det är redan som det är en jobbig situation. Det måste kännas ok att gå till gynekologen.
Svar på tråden BIM September 2014