BIM September 2014
Hej hej! Hoppar gärna in här :).
Fick bekräftat på blodprov igår att jag inte är gravid så inväntar mens nu
30 år, 2:a barnet, 3:e försöket. BIM 15/9
Hej hej! Hoppar gärna in här :).
Fick bekräftat på blodprov igår att jag inte är gravid så inväntar mens nu
30 år, 2:a barnet, 3:e försöket. BIM 15/9
Diskuterade lite bebisverkstad igår med sambon och vi kom fram till att om det inte tar sig den här gången så gör vi ett spermietest på honom. Båda tycker att det vore så skönt att veta att allt är "som det ska" men samtidigt skräckslagna för att få reda på om något är galet.
CD 8 idag, igår påbörjade vi våran "mys-period". Han åker bort fre-sön och jag har ÄL tis-ons så är lite sur över att han är borta hela helgen. Till råga på allt så är vi än en gång förkylda så det blir väl ändå ingen bebis denna månad i och med att immunförsvaret är nedsatt.
Välkommen Bebben84, missyk och muffins81!
Förbannat tråkigt att ni är här ( ;) ) men jag önskar er ett STORT lycka till denna gång!
Bebben84. Vad tråkigt att du också är här :(
Jag har börjat med rosenrot och bidrottninggele.
Va? Har jag missat det? Berätta för mig?
Vad gör bidorvon?
Kanske hade du som jag; stress, press och oro. Den förklaringen fick jag iallafall, efter att ha levt med en obeskrivlig smärta flera dagar fram tills jag fick komma in akut. Ingenting hittades.
Jag hade dom förra året och var rädd för cysta. Jag fick hämtas med ambulans och fick receptbelagt smärtstillande som inte hjälpte. Skrek när sköterskan förde in ultraljudsstaven. Men inget syntes. På kvällen var alla smärtor borta.
Börjar känna av äl nu och stickorna ökar i styrka :) är på dag 12 imorgon så om jag ska gissa lite kommer stickan vara positiv dag 14 och äl ske dag 15-16. Det är söndag/måndag. Jag hoppas verkligen helgens mys ska räcka.. Annars får vi träffas efter respektive jobb på måndag oxå ;)