• EmmaK1

BIM September 2014

lnzmra skrev 2014-08-30 17:22:33 följande:

Tog för skojs skull ett ÄL test, är på äl +3.

Hur ska jag tolka detta?

jag hade tolkat det som ett negativt test då båda strecken ska vara lika starka eller att t-strecket är starkare. Jag får alltid två streck när jag använder ägglossningstest fast dom är som din är här att det ena är svagare än det andra Glad
  • EmmaK1
    SecretlyMe skrev 2014-08-31 16:30:23 följande:

Fick två små blodstrimmor idag på pappret, efter jag gjort nr 2 (ursäkta detaljer hehe). Antingen är mensen intågande eller så är det sköra slemhinnor.. Hoppet skönk ju lite :/

det kan inte va en nidblödning då? tänk positivt, det är inte kört innan mensen kommerGlad
  • EmmaK1
    Eme91 skrev 2014-08-31 19:54:45 följande:

Jag har plussat! Bim-3! Bf 10 maj :)

Grattis:D
  • EmmaK1

Är på äl+9  och har börjat få ökade " slemmigare" flytningar och ibland lite stickningar och hugg i livmodern annars känns det inget speciellt. Känns inte som att det tagit sig denna månaden heller men ingenting är kört innan mensen kommer. Tänkte jag skulle ta ett test imorgon när jag vaknar så får vi se vad det säger. 

• EmmaK1
    Bebben84 skrev 2014-09-07 16:55:34 följande:
    Är också på ÄL +9 idag :). Känner inte heller något. När har du tänkt testa?
    jag tänkte jag skulle testa imorgon antingen direkt när jag vaknar eller när jag kommit hem från jobbet vid halv 5. vet inte vilket som är bäst eller det kanske inte spelar så stor roll egentligen. Du då när ska du testa?
  • EmmaK1
    Bebben84 skrev 2014-09-07 17:13:15 följande:
    Jag tänkte testa imorgon bitti. Men känns inte ens nervöst för jag vet hur tokblankt det kommer vara :)
    Precis så känner jag med fast samtidigt är det ganska skönt att man tänker så istället för att man tror att man är gravid och så visar det sig att man får ett tok negativt test, roligare att bli glatt överraskad än tvärtom :) 
  • EmmaK1

Tog ett gravtest nu på morgonen och inte en tillstymmelse till streck men har ju bim på fredag så allt kan ju fortfarande hända även om jag har svårt att tro att jag skulle va gravid. Ska testa på onsdag igen!

• EmmaK1
    carolinheiner skrev 2014-09-08 10:08:36 följande:

Ih fy fan va ja har sovit dåligt i natt :( gav upp hoppet å gick upp kl åtta :( enligt mensappen hade ja ägglossning igår men vet inte hur mkt den stämmer.. Har haft sex varannan dag :) hoppas vi har prickat in de denna gången :) Grattis till alla plus å ja hoppas innerligt att detta e vår månad :) sa till sambon att vi skulle ha sex fre,lör,sön,mån.. Men tyvärr va han inte riktigt sugen i fredags (men vad gör man inte för att få barn) å i lördags orkade inte någon av oss.. Men tar de sig så tar de sig vilket ja hoppas på fast vi inte höll varje dag runt äl :( men man måste ju njuta av de också å inte vara vara tvång :(

Fick min återbesökstid efter koniseringen den 29/9... Någon som vet vad som händer på återbesöket? E de vanligt vellprov eller tar dom biopsi också? Är så sjukt orolig :(

Är tillbaka på arbetsmarknaden efter sjukskrivningen.. Fick ångestattack när ja va å skulle skriva in mig.. Sååå mkt folk :( ... Sambon vill att ja ska jobba/praktisera på restaurang som kock som ja utbildat

Mig till men ja vill inte... Ja vill prova jobba i en livsmedelsaffär :/ beslut beslut beslut :(

jag hade återbesök i mars och jag gjorde biopsi men jag tror det beror lite på om du har förändringar kvar. Jag har lite kvar på sidorna så dom tog biopsi på dom för att se hur allvarliga förändringar det va. Som tur va var det så pass så att kroppen ska ta hand om det själv:)
  • EmmaK1

Jag har läst i massa trådar om folk som använder ägglossningstest som gravtest så jag tog ett test innan men fick ingen glad gubbe, finns det nån som testat detta och fått negativt på ägglossningstest men positivt på gravtest. Jag ska ta ett gravtest imorgon men har inte så många kvar så tänkte om det funkade med ägglossingstest också :) 

• EmmaK1

Blev väldigt paff imorse när jag testade mig och tyckte jag kunde se ett streck, vet inte om det syns få bra på bilden. Ska ta ett nytt test på fredag då jag inte riktigt litar på dom här billiga testerna plus att jag ska köpa ett cb digitalt för att va helt hundra!
Svar på tråden BIM September 2014