BIM September 2014
Tog för skojs skull ett ÄL test, är på äl +3.
Hur ska jag tolka detta?
Tog för skojs skull ett ÄL test, är på äl +3.
Hur ska jag tolka detta?
Fick två små blodstrimmor idag på pappret, efter jag gjort nr 2 (ursäkta detaljer hehe). Antingen är mensen intågande eller så är det sköra slemhinnor.. Hoppet skönk ju lite :/
Jag har plussat! Bim-3! Bf 10 maj :)
Är på äl+9 och har börjat få ökade " slemmigare" flytningar och ibland lite stickningar och hugg i livmodern annars känns det inget speciellt. Känns inte som att det tagit sig denna månaden heller men ingenting är kört innan mensen kommer. Tänkte jag skulle ta ett test imorgon när jag vaknar så får vi se vad det säger.
Tog ett gravtest nu på morgonen och inte en tillstymmelse till streck men har ju bim på fredag så allt kan ju fortfarande hända även om jag har svårt att tro att jag skulle va gravid. Ska testa på onsdag igen!
Ih fy fan va ja har sovit dåligt i natt :( gav upp hoppet å gick upp kl åtta :( enligt mensappen hade ja ägglossning igår men vet inte hur mkt den stämmer.. Har haft sex varannan dag :) hoppas vi har prickat in de denna gången :) Grattis till alla plus å ja hoppas innerligt att detta e vår månad :) sa till sambon att vi skulle ha sex fre,lör,sön,mån.. Men tyvärr va han inte riktigt sugen i fredags (men vad gör man inte för att få barn) å i lördags orkade inte någon av oss.. Men tar de sig så tar de sig vilket ja hoppas på fast vi inte höll varje dag runt äl :( men man måste ju njuta av de också å inte vara vara tvång :(
Fick min återbesökstid efter koniseringen den 29/9... Någon som vet vad som händer på återbesöket? E de vanligt vellprov eller tar dom biopsi också? Är så sjukt orolig :(
Är tillbaka på arbetsmarknaden efter sjukskrivningen.. Fick ångestattack när ja va å skulle skriva in mig.. Sååå mkt folk :( ... Sambon vill att ja ska jobba/praktisera på restaurang som kock som ja utbildat
Mig till men ja vill inte... Ja vill prova jobba i en livsmedelsaffär :/ beslut beslut beslut :(
Jag har läst i massa trådar om folk som använder ägglossningstest som gravtest så jag tog ett test innan men fick ingen glad gubbe, finns det nån som testat detta och fått negativt på ägglossningstest men positivt på gravtest. Jag ska ta ett gravtest imorgon men har inte så många kvar så tänkte om det funkade med ägglossingstest också :)