• EmmaK1

BIM September 2014

Bebben84 skrev 2014-08-27 19:21:52 följande:
    Vi som inväntar vår sena ÄL får peppa varandra lite extra :). Vi lär ju ha BIM nästan samtidigt också :)

Om en vecka kanske jag deppar lite men än så länge är det inte så farligt. Min ÄL var 3 dagar sen förra månaden så än är inte hoppet ute :)
    måste åka iväg till apoteket ikväll och köpa fler ägglossningstest för nu är dom slut så nu hoppas jag att jag inte behöver köpa mer efter detGlad
  • EmmaK1
    Bebben84 skrev 2014-08-27 19:21:52 följande:
    Vi som inväntar vår sena ÄL får peppa varandra lite extra :). Vi lär ju ha BIM nästan samtidigt också :)

Om en vecka kanske jag deppar lite men än så länge är det inte så farligt. Min ÄL var 3 dagar sen förra månaden så än är inte hoppet ute :)
    ja vi får följas åt och se hur det går :)
    tror också att jag kommer deppa nästa vecka om jag inte får något utslag på testen men men det är väll bara att bita ihop och försöka igen :)
  • EmmaK1
    Bebben84 skrev 2014-08-27 19:51:36 följande:
    Köper du CBs rosa eller lila tester?

Jo tyvärr är det ju så. OM den uteblir så for man deppa ihop en liten stund men sen köra på mot en ny månad! Men vi följs åt och peppar varandra :)
    nu har jag haft deras rosa, får se om jag köper dom igen nu eller om jag testar några andra. Vilka använder du?
  • EmmaK1
    Bebben84 skrev 2014-08-27 20:18:20 följande:
    Jag har den rosa men dom är slut nu så ska prova den lila. Har provat den en gång och tyckte den var bättre som även visar när ÄL är på g. Skönt dessa gånger så min ÄL är skev :). Beställer dom på apotea.se. Billigast där! :)
    tänkte jag skulle åka ner till ica och köpa när min sambo kommer hem från fotbollsmatch, men kan man börja med dom lila mitt i cykeln eller måste man vänta tills efter mensen? Funderar på att köpa dom lila nämligen eftersom vi har lite skev ägglossning. 
  • EmmaK1
    Bebben84 skrev 2014-08-27 20:18:20 följande:
    Jag har den rosa men dom är slut nu så ska prova den lila. Har provat den en gång och tyckte den var bättre som även visar när ÄL är på g. Skönt dessa gånger så min ÄL är skev :). Beställer dom på apotea.se. Billigast där! :)
    tänkte jag skulle åka ner till ica och köpa när min sambo kommer hem från fotbollsmatch, men kan man börja med dom lila mitt i cykeln eller måste man vänta tills efter mensen? Funderar på att köpa dom lila nämligen eftersom vi har lite skev ägglossning. 
  • EmmaK1
    Bebben84 skrev 2014-08-27 20:28:02 följande:
    Nä dom lila kör du exakt med som dom rosa :). Skillnaden är att den lila även visar stegring medans den rosa endast visar ÄL
    jaha okej. Får nog bli att köpa dom så får vi hålla tummarna på att vi har ägglossning denna månaden :)
  • EmmaK1
    Bebben84 skrev 2014-08-28 12:41:05 följande:

Sååå glad :)

vad roligt :))) själv har jag fortfarande inga tecken på ägglossning får se om det kommer annars får det bli att försöka nästa månad igen.
  • EmmaK1

Äntligen var det min tur att få glad gubbe:) är lite rädd att det blivit något fel då jag hade en ring igår och idag en gubbe som inte blinkar, ska man inte ha en gubbe som blinkar innan man får en som inte gör det?!? Jag var tvungen att köpa nya test då mina tog slut så vet inte om det blev något konstigt då eftersom dom lila cb mäter från första dagen och sen ser om det blir någon stegring och jag har bara använt dessa i 2 dagar. Jag har fortfarande inte fått ägglossningsflytningar, är det någon som blivit gravid utan att få dessa flytningar?!

Blev långt detta men ni får läsa om ni orkar;)
  • EmmaK1
    sanara88 skrev 2014-08-29 16:01:39 följande:

Tror min ÄL skett tidigare än jag trott, har haft som stark mensvärk senaste dagarna och stickningar upp mellan benen så var tvungen att test idag beräknad BIM 8/9. Så här såg det ut. Vågar man hoppas? :)

Grattis:)))
  • EmmaK1
    EmmJo skrev 2014-08-30 06:15:23 följande:
    Är såååå glad! För visst är det inget spöksträck jag ser? :)
    grattis :)
Svar på tråden BIM September 2014