Inlägg från: Peeernilla |Visa alla inlägg
  • Peeernilla

BIM September 2014

Det vackraste skrev 2014-09-13 20:23:39 följande:

Då är det där klart positivt enligt mig :D

Åååå så spännande! Jag hoppas du har rätt! :D
  • Peeernilla

Tjejer! Jag fattar ingenting nu. Hade bim i fredags och fortfarande ingen mens i sikte. I torsdags fick jag ett jäääätte svagt plus. Och då snackar vi jätte svagt. Testade imorse igen men då var det negativt. Testade även för äl igår av nån anledning och 2 lika starka test. Idag var äl testet nästan obefintligt så.. Är det ägglossning (igen?!) eller va tusan? Blir knäpp! Haha. Nån som varit med om nått liknande?

• Peeernilla
    Alvolina skrev 2014-09-14 15:19:36 följande:

Ja jag har. Fick positivt ÄL-test, 10 dagar senare testade jag med gravtest (neg) och ett till ÄL-test av en ren slump (pos). 14 dagar senare efter det testet fick jag mens.

Så jäkla förvirrande! Har alltid haft mens på dag 28 oavsett vad men inte nu. Men kroppen kan ju bete sig underligt ibland så då antar jag att det bara är att vänta på att mensen ska kika fram så kanske det är ordning på bitarna nästa månad? :) tack för svaret!
  • Peeernilla
    Elsa83 skrev 2014-09-14 16:19:41 följande:

Helt otrolig här, testade med ägglossningstest nu (alltså inte morgon urin och du var bara någon timme sen jag gick på toa - så dumt jag vet)

Fick ett streck men svagare än kontrollstrecket.

Vad tror ni? Eller ska jag bara strunta i det?

Strecket ska väl vara minst lika starkt som kontroll strecket?
  • Peeernilla
    Elsa83 skrev 2014-09-14 17:01:53 följande:

Nej alltså inte för att testa ägglossning utav grav. Fick ett plus imorse på ett gravtest. Någon av er som testat graviditet med ägglossningstest?

Jaha! Men då är vi lite i samma sits! 3 dagar över bim, negativt på gravtest och pos på äl test. Fattar inget ;)
  • Peeernilla
    Bebben84 skrev 2014-09-14 17:24:03 följande:

Jag har bestämt mig för att lämna fl i några veckor då det påverkar mig negativt med all oro osv. Men jag kommer tillbaka till v12 :). Önskar et alla STORT lycka till i bebisverkstaden och hoppad se massa plus när jag är tillbaka :).

NILE90, secretlyMe och Pyret- håller mina tummar lite extra för er <3. Ni får gärna lägga till mig på Fb så kan vi hålla kontakten där på mail :). Nayra Lindgren heter jag där.

Kram på er alla <3

Lycka till med allt! <3
  • Peeernilla

Fortfarande ingen mens.. Inget pluss heller för den delen. Hade bim i fredags. Frustrerande! Kan jag bara få ett plus eller mens.. Slippa hänga i mitten lixom :P

• Peeernilla
    SRMmamma87 skrev 2014-09-15 16:37:49 följande:

Ni som står med på BIM Oktober listan i denna tråd, men inte lagt till erat nya BIM datum kan väl skriva en rad så kan vi få ordning på nya listan, samt få koll på vilka som vill stanna i denna tråden och vilka som har flyttat till den nya Oktober tråden  tack 

Jag hade bim i fredags, men har inte fått varken mens eller plus så ja vette tusan! Återkommer när kroppen bestämt sig! Haha
  • Peeernilla
    vonlarsson skrev 2014-09-15 19:08:58 följande:

Peeernilla, jag har samma fast hade BIM 9/9. Blir knäpp, är alltså 6 dagar efter beräknad mens - utan mens och utan plus. Suck, så jobbigt. Hade hellre fått mens nu så vi kan börja nästa försök...

6 dagar? Men GUUD! Jag håller på att bli galen alltså! Testade senast idag och det var totalt negativt :( hade mensvärk som vanligt dagarna innan bim men ingenting nu så tyder på varken mens eller preggo :(

Men håller med, känner att mensen kan komma nu så man kan köra vidare lixom :P
  • Peeernilla
    Pyret 85 skrev 2014-09-15 19:33:51 följande:

Ok du vet exakt när du hade ÄL?

Använde äl test och enligt dom hade jag äl runt 29-30/8. Så om jag ska lita på dom så hade jag äl då.. Har inga direkta tydliga psymtom förövrigt under äl
  • Peeernilla

Bim +4.. Fick brun aktiga flytningar idag. Nån som vet vad det kan vara/bero på? Mensen brukar inte börja så. Men det kan ju såklart vara annorlunda den här gången

• Peeernilla
    Det vackraste skrev 2014-09-18 12:04:49 följande:

:( vad tråkigt...

Trodde du var gravid. :/ Jag joinar dig i bim oktober ;)

Trodde jag med.. Men men.. :/ nya tag i oktober för oss då! :D
  • Peeernilla

Vad använder ni för äl test? Har 4 stickor kvar från testlagret och tänkte köpa hem fler. Dom får inte vara allt för dyra :P

• Peeernilla
    Pyret 85 skrev 2014-09-19 08:37:12 följande:

jag köpte från gravidkollen.

Tack! Ska in och kika!
  • Peeernilla

Nån som har lust att lägga mig på plus listan? :) bf 22/7 , andra barnet, 3:e försöket!

Håller tummarna för alla andra nu!

• Peeernilla
    Lizzie09 skrev 2014-12-19 10:20:44 följande:

Alltså Åh, jag blir så frustrerad! Testerna visar fortfarande så jäkla svagt så jag börjar tro att det är spökstreck på varenda test och att jag bara är ordentligt skengravid. GaaAh! Kan inte gå till stadens apotek och köpa ett annat heller för jag känner hälften som jobbar där och nästa apotek ligger 4 mil bort :(

Du är gravid! Jag fick också massa "spökstreck" på stickorna sen tog jag ett digitalt och då var det ingen tvekan om saken! ;) så jag vågar nog säga GRATTIS!
Svar på tråden BIM September 2014