BIM September 2014
Då är det där klart positivt enligt mig :D
Då är det där klart positivt enligt mig :D
Tjejer! Jag fattar ingenting nu. Hade bim i fredags och fortfarande ingen mens i sikte. I torsdags fick jag ett jäääätte svagt plus. Och då snackar vi jätte svagt. Testade imorse igen men då var det negativt. Testade även för äl igår av nån anledning och 2 lika starka test. Idag var äl testet nästan obefintligt så.. Är det ägglossning (igen?!) eller va tusan? Blir knäpp! Haha. Nån som varit med om nått liknande?
Ja jag har. Fick positivt ÄL-test, 10 dagar senare testade jag med gravtest (neg) och ett till ÄL-test av en ren slump (pos). 14 dagar senare efter det testet fick jag mens.
Helt otrolig här, testade med ägglossningstest nu (alltså inte morgon urin och du var bara någon timme sen jag gick på toa - så dumt jag vet)
Fick ett streck men svagare än kontrollstrecket.
Vad tror ni? Eller ska jag bara strunta i det?
Nej alltså inte för att testa ägglossning utav grav. Fick ett plus imorse på ett gravtest. Någon av er som testat graviditet med ägglossningstest?
Jag har bestämt mig för att lämna fl i några veckor då det påverkar mig negativt med all oro osv. Men jag kommer tillbaka till v12 :). Önskar et alla STORT lycka till i bebisverkstaden och hoppad se massa plus när jag är tillbaka :).
NILE90, secretlyMe och Pyret- håller mina tummar lite extra för er <3. Ni får gärna lägga till mig på Fb så kan vi hålla kontakten där på mail :). Nayra Lindgren heter jag där.
Kram på er alla <3
Fortfarande ingen mens.. Inget pluss heller för den delen. Hade bim i fredags. Frustrerande! Kan jag bara få ett plus eller mens.. Slippa hänga i mitten lixom :P
Ni som står med på BIM Oktober listan i denna tråd, men inte lagt till erat nya BIM datum kan väl skriva en rad så kan vi få ordning på nya listan, samt få koll på vilka som vill stanna i denna tråden och vilka som har flyttat till den nya Oktober tråden tack
Peeernilla, jag har samma fast hade BIM 9/9. Blir knäpp, är alltså 6 dagar efter beräknad mens - utan mens och utan plus. Suck, så jobbigt. Hade hellre fått mens nu så vi kan börja nästa försök...
Ok du vet exakt när du hade ÄL?
Bim +4.. Fick brun aktiga flytningar idag. Nån som vet vad det kan vara/bero på? Mensen brukar inte börja så. Men det kan ju såklart vara annorlunda den här gången
Idag kom min mens :( så nästa bim borde vara 22/10 im nån kan lägga till mig :)
:( vad tråkigt...
Trodde du var gravid. :/ Jag joinar dig i bim oktober ;)
Vad använder ni för äl test? Har 4 stickor kvar från testlagret och tänkte köpa hem fler. Dom får inte vara allt för dyra :P
jag köpte från gravidkollen.
Äntligen var det min tur! Plussade idag, 3 dagar innan bim!
Grattis
Nån som har lust att lägga mig på plus listan? :) bf 22/7 , andra barnet, 3:e försöket!
Håller tummarna för alla andra nu!
Alltså Åh, jag blir så frustrerad! Testerna visar fortfarande så jäkla svagt så jag börjar tro att det är spökstreck på varenda test och att jag bara är ordentligt skengravid. GaaAh! Kan inte gå till stadens apotek och köpa ett annat heller för jag känner hälften som jobbar där och nästa apotek ligger 4 mil bort :(