Inlägg från: Peeernilla |Visa alla inlägg
  • Peeernilla

BIM September 2014

Grattis alla som plussat! Själv har jag bim på lördag och testade imorse. Inte ett tillstymmelse till streck :( men har dock ingen mensvärk som jag brukar ha dagarna innan så vi får se! Måste dagarna gå så långsamt?! Haha

• Peeernilla
    Bebben84 skrev 2014-09-09 14:01:17 följande:

Jo jag har BIM torsdag/fredag (lite osäker)

Jag testade igår på äl+10 o fick blankt såklart. Mår prima. Inte ont någonstans, inget PMS. Så inväntar mensen snällt :). Ska dock ta ett testa imorgon bara för spänningens skull haha.

Hur mår du? Har du testat något?

Så jobbigt att bara gå och vänta! :/ jag drömde att jag var gravid. Super verklig dröm! Vaknade kl halv 5 och var tvungen att testa men det var såklart negativt. Men har ingen mensvärk ännu. Inga gravid symptom heller för den delen men ja ;)

Spännande att se hur morgondagens test blir! Jag ska nog också prova! Har massa stickor liggandes och är för dålig på att vänta :P
  • Peeernilla
    Bebben84 skrev 2014-09-09 14:10:23 följande:

Jag drömde också igår om att jag var gravid! Och det kändes så sjukt verkligen att jag också gick upp och testade haha! Drömde också att jag outade först här i tråden innan min sambo fick veta haha!

Ja, håller tummarna för oss! Såg på testet jag tog igår att några timmar efter så hade ett liiiiiiitet spökstreck (asså vi snackar mikroskopisk) trätt fram om man kollade i stark ljus. Torkade test ska man inte läsa av och spökstreck är vanliga men ändå fick man liiite hopp. Men är ändå inställd på nytt datum för BIM. Och då hoppas jag ta mej fan att det är min tur att plussa :)

Jag har EN sticka kvar. Visar det blankt imorgon och mensen mot förmodan inte skulle komma så tar jag test i helgen. Men visst blir man lite otålig när det är testdagar :P

Håller tummar och tår att det var sanndrömmar! ;)

Haha! Lycka till och håll oss uppdaterade här om vad stickorna visar! :D
  • Peeernilla
    Bebben84 skrev 2014-09-10 06:38:22 följande:

Spammar er med bilder nu men vågar inte läsa av testet utan er <3

Nu när det gått 10 min har det blivit starkare. Shit vad tror ni?

Men gud! Det var en sanndröm!! Vad underbart!! Stort jäkla grattis hörru!! Jag har haft som mensvärk idag så jag antar att det inte tog sig. Ska testa på bim och se!
  • Peeernilla

Har bim idag och testade negativt igår så jag antar att det bara är att invänta mensen och försöka på nästa äl! :P

• Peeernilla
    ÄlskarMina skrev 2014-09-13 17:30:21 följande:

Kan tyvärr inte se ngt.. du är över BIM va? Får nog vänta ngn dag till med ett nytt test. Lycka till! :)

Det är ett streck till höger om prickarna men otroligt svagt :/ hade bim igår så jag får nog vänta lite mer ;) men är ju så otålig! Haha
  • Peeernilla
    Det vackraste skrev 2014-09-13 17:51:57 följande:

Jag ser Klart det är ett streck där, men är det i färg?

Jaa, det är rosa/lila men gjorde det mörkare för att få klarare bild! Vet att man inte ska hoppas för mycket men kan fan inte låta bli! Haha
  • Peeernilla
    Det vackraste skrev 2014-09-13 18:04:03 följande:

Jamen då är det ju pos! Ett streck är ett streck och är det färgat är det pos oavsett hur svagt. Grattis! :) Hur många dagar efter äl?

11 dagar efter! Men jag ska köpa ett nytt test imorgon eller måndag innan jag vågar ta ut nått i förskott ;)
Svar på tråden BIM September 2014