BIM September 2014
Grattis alla som plussat! Själv har jag bim på lördag och testade imorse. Inte ett tillstymmelse till streck :( men har dock ingen mensvärk som jag brukar ha dagarna innan så vi får se! Måste dagarna gå så långsamt?! Haha
Grattis alla som plussat! Själv har jag bim på lördag och testade imorse. Inte ett tillstymmelse till streck :( men har dock ingen mensvärk som jag brukar ha dagarna innan så vi får se! Måste dagarna gå så långsamt?! Haha
Bebben84 : hur går det för dig? Hade inte vi bim samtidigt? (Fredag)
Jo jag har BIM torsdag/fredag (lite osäker)
Jag testade igår på äl+10 o fick blankt såklart. Mår prima. Inte ont någonstans, inget PMS. Så inväntar mensen snällt :). Ska dock ta ett testa imorgon bara för spänningens skull haha.
Hur mår du? Har du testat något?
Jag drömde också igår om att jag var gravid! Och det kändes så sjukt verkligen att jag också gick upp och testade haha! Drömde också att jag outade först här i tråden innan min sambo fick veta haha!
Ja, håller tummarna för oss! Såg på testet jag tog igår att några timmar efter så hade ett liiiiiiitet spökstreck (asså vi snackar mikroskopisk) trätt fram om man kollade i stark ljus. Torkade test ska man inte läsa av och spökstreck är vanliga men ändå fick man liiite hopp. Men är ändå inställd på nytt datum för BIM. Och då hoppas jag ta mej fan att det är min tur att plussa :)
Jag har EN sticka kvar. Visar det blankt imorgon och mensen mot förmodan inte skulle komma så tar jag test i helgen. Men visst blir man lite otålig när det är testdagar :P
Spammar er med bilder nu men vågar inte läsa av testet utan er <3
Nu när det gått 10 min har det blivit starkare. Shit vad tror ni?
Har bim idag och testade negativt igår så jag antar att det bara är att invänta mensen och försöka på nästa äl! :P
Spökstreck?
Kan tyvärr inte se ngt.. du är över BIM va? Får nog vänta ngn dag till med ett nytt test. Lycka till! :)
Jag ser Klart det är ett streck där, men är det i färg?
Jamen då är det ju pos! Ett streck är ett streck och är det färgat är det pos oavsett hur svagt. Grattis! :) Hur många dagar efter äl?