-
Tack så mycket :)Bebben84 skrev 2014-09-01 14:53:14 följande:Yes paracetamol, tex alvedon. Ibuprofen ska vi hålla oss borta ifrån :)
-
Min styvmamma har 4 barn och kejsarsnitt med alla, hennes barn är 20, 17, 8 och 7 år :)Missyk skrev 2014-09-01 15:48:48 följande:
Måste fråga en sak!! Någon som vet om ett kejsarsnitt skulle påverka ägglossning eller övh chansen att bli gravid igen? Kanske någon som har gjort KS som vill dela med sig som har flera barn hur lång tid det tog?
-
Samma för mig idag! Bim på lördag, men kan även vara imorgon...kasovi skrev 2014-09-04 16:16:20 följande:
Bim imorgon och fick mensvärksliknande stickningar som gick över.. det "kom nåt " och jag trodde det var mens... Genomskinlig flytning bara.
Har det hänt er någon gång?!
-
Hej alla härliga kvinnor!
BIM på lördag (eller imorgon, är lite osäker). Känns dock som det inte tagit sig, har den här typiska molvärken man har innan den riktiga mensvärken kommer, även smått med finnar. Men men får se om den kommer eller inte, det är ju ändå första försöket. Tycker alla här är så grymt härliga och duktiga som kämpar på <3 -
Det kändes verkligen som mensen kom, men sen när jag kollade så va det inte så mycket. Jätteknasigt!kasovi skrev 2014-09-04 20:42:54 följande:Har du också så rikligt så det känns som att det är mensen? Jag måste byta trosskydd rätt ofta! Det luktar ingenting heller...
Håller tummarna för dig :)
Tack så himla mycket :D Detsamma! -
Känner bara långt ner i magen, inget ut i ljumskarna eller benen. Hade också lite igår men mer idag, går i vågor för mig med. Hahaha jag kommer inte riktigt ihåg hur jag brukar ha, tror inte jag heller brukar få ont fören när mensen börjat...Eeeel skrev 2014-09-04 21:10:59 följande:
För mig känns det också som om mensen kommer. Hade lite dov mensvärk igår och idag har det varit värre hela dagen. Kommer i vågor, i ljumskarna och strålar ner i benen. Känns överlag väldigt långt ner som ett tryck. Kan inte minnas att jag brukar ha sån mensvärk innan mensen hoppat igång, utan först när det börjat blöda.
-
Det är precis så jag har också! BIM imorgon. Tempar dock inte... Får se om mensen kommer (hoppas inte ;)) Håller tummarna för dig!kasovi skrev 2014-09-05 18:24:59 följande:
Hejhej! Jag tog mig frieten att hoppa in tidigare men ni har nog missat mig! :)
BIM idag, ingen mens, rikliga och vattniga flytningar. Känns som mensen kommit fast det är bara genomskinligt!
Tempade för en stund sedan. Brukar ligga på 36.4 men nu ligger jag på 37.0! Blir att testa imorgon bitti :)
Jag är 21år, första barnet (sambos andra), första försöket
-
Jaså? Vet inte om jag har lika mycket som dig, men får kolla hela tiden för det känns som mensen kommit. Känns dock som jag har mensvärk och som den ska komma när som :/ Inte känt av något annorlunda direkt, förutom konstig smak i munnen och jobbiga humörsvägningar... Men kan väl vara pms säkert.kasovi skrev 2014-09-05 19:36:19 följande:Har läst mig till att det är många som har vattniga flytningar i början och slutet av grav :D
Håller tummar o tår för dig med!
Det kommer så mycket så jag har bytt trosskydd flera gånger idag. Dom luktar inte heller! -
Gillar inte alls den där mensvärk-känslan :/ Inga ömma bröst eller annat som tyder på att man är gravid...kasovi skrev 2014-09-05 20:16:01 följande:Jag har också haft mensvärk till och från sedan igår. Det är fullt normalt om man skulle vara gravid. Men precis som dig så oroar jag mig för att det är mensen varje gång ändå..
Jag har inte känt nån smakförändring eller humörsvängningar som du däremot. Synd att alla är så olika så man inte kan jämföra exakt! Haha :P
Ne men precis! Skulle vara lite enklare då! :) -
Samma här. BIM imorgon! Får se om det tog sig eller inte :)1StoltMamma skrev 2014-09-05 21:17:59 följande:
Ni som precis haft äl, hur känner ni er? Jag känner mig helt uppblåst och kommer molande värk från och till