• FiiaN

BIM September 2014

Pyret 85 skrev 2014-09-14 09:07:29 följande:
    Åh så tråkigt! Men då var nog ÄL senare än du trott!
    Ja jätte :/ Ja den är väl kanske det, på min app står det att jag har äl den 29e. Så får väl kanske börja testa med stickor runt den tiden? :)
  • FiiaN
    kasovi skrev 2014-09-15 09:42:46 följande:

FRUSTRATION!

Jag har inte skrivit här på ett tag nu. Jag har inte haft något att skriva! Var är min mens? Var är mitt plus?

Gratulerar till de plus som kommit! Ibland är det jobbigt att bo i mitt radhusområde. Alla barn som är ute och leker. De söta konversationerna man hör när de sitter och leker fint med varandra. Gravidmagar här, barnvagnar där...

Och här går jag med Sveriges hårdaste och ömmaste tuttar, ingen mens på ca 10 dagar!

HU..!!

Usch tycker synd om dig! Har ju fått känna på den där frustrationen :(

Bor också i ett område men mycket magar och barn, det är jobbigt som tusan!

Kan inte vi försöka lägga till varandra på facebook eller om man kan skriva meddelande här på fl?

• FiiaN
    kasovi skrev 2014-09-15 10:05:47 följande:
    Det är synd om oss alla tycker jag! Jag har ju inte ens försökt länge. Kan bara föreställa mig hur jobbigt det är för dom som försökt längre!

Jag skickar mitt namn i ett meddelande till dig! Vill inte riskera att min hemlis läcker ut ;)
    Ja men visst är det så! :(
  • FiiaN

Gud jag måste bara skriva detta!

Va iväg nu på morgonen iväg till gyn, dom tog test på livmordertappen. Men när jag låg där så sa hon, det ser ut som du har ägglossning nu :O WHAAAT? Trodde inte den va nu redan! Måste ta en sticka och kolla sen! Så blir det till att ligga i ordentligt när killen kommer hem sen :D

Om jag har äl idag, hur lång tid har jag på mig innan det är försent? :O

• FiiaN

Det är första gången jag testar med äl-stickor. JAg förstår att detta inte är positivt, men frågan är, är det försent? har jag gått över ägglossningen, eller kan ägglossningen komma imorgon typ? Har verkligen inte riktigt koll på hur detta funkar? På gyn sa hon att det såg ut som jag hade äl. Kan någon hjälpa mig är ni snälla? :)
  • FiiaN
    camifranky skrev 2014-09-23 11:41:02 följande:
    Svarade dig i andra tråden, men är rätt säker på att det verkligen inte är försent :)
    Såg det :) Tack så mycket! Får väl köra på här hemma och hoppas :)
  • FiiaN
    Beth1 skrev 2014-09-23 11:49:37 följande:
    Du måste nog vänta och ta ett till test för att se om det är på väg att bli starkare eller svagare. Ta ett ikväll och ett imorgon bitti så ser du ju om det ökar i styrka eller ej. Lycka till!
    Okej :) Tack för svaret!
  • FiiaN

ÖHM lite hjälp tack. Jag la upp en bild förut på mitt äl-test, va tvungen att ta ett då barnmorskan sa att det såg ut som jag hade äl nu. Tog ett till äl-test nu 4 timmar senare bara för att det va lite kul, men när jag torkar mig va det lite blodflytningar på pappret :O Vad betyder det?

• FiiaN
    camifranky skrev 2014-09-23 14:12:45 följande:
    Jag har ingen aning tyvärr :/ har aldrig haft så. Hade det hänt mig hade jag nog googlat sönder det just nu ^^ när jag har ägglossning får jag riktigt ömma bröstvårtor och ont i nedre delen av magen. Men har aldrig blödit nå eller så, vad jag vet.
    Får nog kanske googla lite då :) Frustrerande att bara ha så få dagar att kunna bli gravid på... :/ Jag har aldrig känt av äl tidigare vad jag vet. Blir galen på detta!
  • FiiaN
    Liiinis skrev 2014-09-23 14:20:02 följande:
    Det kan inte vara att livmodertappen blöder/blödde lite efter testet?
    Kanske det kan vara, ingen aning :P
Svar på tråden BIM September 2014