• Emmissara

BIM September 2014

Vågar inte riktigt tro det, men ska ta ett test imorgon så får se vad det visar.

Idag drack jag ganska mycket vid frukost innan jag tog testet så vet ej om de kan ha gjort att se är så svagt?

SRMmamma87 skrev 2015-07-21 11:14:15 följande:

Jag ser ett svagt streck.

FruA78 skrev 2015-07-21 11:24:03 följande:

Ser också ett svagt streck! Håller tummarna <3

eagle87 skrev 2015-07-21 12:48:51 följande:

Ser :)

• Emmissara

hejsan, har varit borta härifrån i en vecka nu, jag fick blödning i lördags och trodde då att det var mensen (tog ett till test förra onsdagen som var svagare än testet som ni fick se). Den dagen hade jag inte jätte mycket mens men lite under det normala men sedan dess har jag bara haft lite lite. Idag var även den första dagen jag mätte sedan förra onsdagen och jag har fortfarande en temp över linjen. Så vet inte riktigt vad jag ska göra. 

Tog ett test i morse, det går att skymta en linje men den är ju inte starkare än förra veckans test. 

• Emmissara
    SRMmamma87 skrev 2015-07-29 18:09:47 följande:
    Kanske ta ett digitalt?
    Jag har funderat på det, men ska vänta en vecka till iaf, så får vi se vad som händer då. 
  • Emmissara
    Lizzie09 skrev 2015-07-30 12:59:58 följande:

Ä n t l i g e n är mensen häär! Har aldrig varit (och kommer nog aldrig mer vara) så glad över att den är här. Snart kan vi Äntligen försöka på nytt!

härligt :D 
  • Emmissara
    Lizzie09 skrev 2015-08-04 19:26:17 följande:

Emmissara hur har det gått för dig?? :)

jag har tagit en liten paus från FL, jag har även tagit en liten paus i tempningen men tog en temp för några dagar sedan och den va låg så jag antar att jag hade mens då för några veckor sedan eller om det var ett tidigt missfall. 

Jag hoppas det går bra för er andra. Jag kommer vara borta lite till då jag inte mår så bra nu. Orkar inte riktigt med detta och vi har lite planer på att kanske skita i att försöka och bara njuta av att vara unga (jag är ju trots allt 20), men får se. Vi gifter oss om 4 veckor och vi har sagt att vi inte ska mysa nu under dessa veckor så denna cykel blir det inget försök iaf. Så vi har ett tag på oss och tänka hur vi vill göra. 
  • Emmissara
    eagle87 skrev 2016-02-20 08:47:33 följande:
    Jo:) fick detta på bim-2...

Va tror du om att jag fick 2-3 veckor på bim-2 äl+12
    Har inte varit inne här på ett tag, men ett stort grattis till dig. Vi försöker fortfarande, vi har första mötet den 14 för utredning så hoppas på att få hjälp nu. 
  • Emmissara

Nej va tråkigt :( känns ju jättekonstigt

SecretlyMe skrev 2016-03-03 20:12:10 följande:

Vi försöker oxp fortfarande, uppe i två års försök nästa gång. Vi får ingen hjälp efter utredningen.

• Emmissara

Jag plussade igår, en vecka innan första mötet för utredning. Det känns overkligt efter såhär lång tid med försök. Vill inte trampa någon på tårna, men hoppas på att någon kanske kan få lite energi av det. Vi tänkte inte alls försöka nu, så som min kompis sa "när du minst anar händer det". hatade det uttrycket innan men nu kan jag inget annat än att le åt det. 

Hoppas att ni andra som fortfarande kämpar får ert efterlängtade plus snart <3 Håller alla tummar och tår jag har.

• Emmissara
    FruA78 skrev 2016-04-20 06:44:34 följande:
    Hej! Förra veckan var jag till första besöket hos IVFkliniken och ska börja när mensen kommer om det finns plats. Ska ringa på fredag har bim då och mest troligt börja jag med sprutorna på lördag eller söndag. Så nu äntligen börja det hända grejer.

Hur går det själv? Kram
    Lizzie09 skrev 2016-04-20 11:44:09 följande:
    Åh vad skönt att ni äntligen får komma igång! Håller tummarna så hårt jag bara kan för er nu.
    För mig går det Ok, har tagit bidrottninggele och rosenrot denna månad för att korta ner min cykel som blivit lång och svajig. Och det funkade superbra, ägglossningen kom 6 dagar tidigare! Så nu sitter jag hos gyn och väntar på andra försöket med insemination. Börjar med progesteronkräm imorgon så får vi se om det händer något sen! Kram
    Håller tummarna för er båda <3 

• Emmissara
    Lizzie09 skrev 2016-04-29 17:54:25 följande:

Kan knappt tro det, jag är gravid! Tagit tester idag på äl+9 och det är ingen tvekan! Är lite sjukt att det är Precis ett år sedan jag blev gravid sist. Den här månaden åt jag rosenrot och bidrottninggele fram till äl där det blev insemination och då började jag smörja med progesteronkräm. Och det verkar ha gjort susen :) Nu får vi bara hoppas på att det går bättre denna gång!

åå grattis :D Hoppas och tror på att det kommer gå vägen för er den här gången <3 
    själv går jag in i vecka 13 imorgon och kan fortfarande inte förstå att jag ska bli mamma.
Svar på tråden BIM September 2014