-
Okej, aa får se hur jag gör, om jag beställer den nu i helgen eller om jag väntar några veckor tillPyret 85 skrev 2015-05-04 21:03:29 följande:Jag tänkte beställa min klänning i juni. Den fungerar när man är gravid.
-
den här ska jag haeagle87 skrev 2015-05-04 22:37:29 följande:
Så nyfiken på era klänningar
www.jjshouse.com/A-Line-Princess-Scoop-Neck-Floor-Length-Chiffon-Charmeuse-Lace-Wedding-Dress-With-Beading-Sequins-002056982-g56982 -
tack :D hoppas bara på att den kommer funka om jag nu blir gravid :Deagle87 skrev 2015-05-05 12:32:05 följande:Åh Gud va fin
-
FiiaN skrev 2015-05-05 15:26:02 följande:
Tycker det känns så dumt på något sätt och skriva att jag plussade imorse. Vet att så många kämpar! Detta va mitt 8e försök och har bf 23e december. Jag hejar så mycket på er tjejer! Ni är grymma!!
Något jag tycker är intressant att läsa är symtom man har. Jag känner inte så mycket, lite molvärkar till och från, brösten känns som två blåmärken när man tar på dom. Inga direkt hungerkänslor, snarare tvärt om.
Kramar i massor till er!
Grattis :D hoppas att allt går bra nu fram tills bf
kram kram
-
vad fin, och den kan man ju ha en bebismage i också :)Pyret 85 skrev 2015-05-05 15:52:31 följande:Denna klänningen ska jag gifta mig i.
-
Pyret 85 skrev 2015-05-05 16:03:06 följande:
Emmissara din var också himla fin
Tack, :D ja tror jag väntar att beställa min tills min mens har kommit för att veta mer exakt om jag behöver lägga till några centimeter runt midjan,
Om jag blir gravid under nästa cykel så kommer jag vara i max v.14 så då kommer jag förhoppningsvis kunna ha klänningen med mina mått som jag har idag.
-
aaw, tack :DLizzie09 skrev 2015-05-05 17:29:54 följande:
Vilka fina klänningar tjejer, ni kommer vara så vackra! :)
-
(förlåt för deppigt inlägg men behövde få ur mig allt då jag inte vill tynga ner min man mer då han har det så hektiskt med jobbet)
ååh, blir galen. i fredags (cykeldag 25) så gick min temp upp lite, så som den gjorde innan ägglossningen förra månaden. men efter det så har den varit låg. Tror inte jag kommer få någon ägglossning den här månaden, min läkare på gyn misstänkte ju att jag har svårt att släppa ägget ibland så aa... får se vad som händer, är på cykel dag 31 nu och har fortfarande låg temp, och känner mig även låg.
När jag fick det synligt förra månaden att jag hade ägglossning så blev jag jätteglad, jag tänkte att det kanske kommer bli så svårt att bli gravid ändå nu när jag tejpar och faktiskt ser att jag har ägglossning men att jag har lutealfas på 16 dagar. Men nu känner jag att jag blir mer och mer deprimerad för varje dag som går när jag ser att jag inte får någon höjning......
Känner bara att allt blir fel just nu, inte nog med detta så är det svart ett år sedan jag fick mitt MF (den 12maj) och den 13 maj är det årsdagen från när min tvilling gick bort..... -
tack :)Pyret 85 skrev 2015-05-07 14:22:33 följande:skickar över en stor kram till dig!
Ringde och klagade av mig på allt till min kusin idag, så har mått lite bättre under dagen. Men just nu är vi hos min sambos släkt och de har 3 små barn som jag får hjälpa till med endel då min sambo och mannen här i huset håller på och bygger och har inte tid att hjälpa till med nattning t.ex. så det är lite extra jobbigt nu ikväll igen. Får hoppas på att mannen min förstår att jag mår dåligt och kan trösta mig och inte bara säga, "det går bra det löser sig " -
Idag gick tempen upp från 35,84 till 36,16 så hoppas nu att detta betyder att jag har haft äl eller ska ha äl, men det märks väl de kommande dagarna