BIM September 2014
ÄL +14 just tagit ett test, nog är det ett plus tjejer?
ÄL +14 just tagit ett test, nog är det ett plus tjejer?
Hur går det här inne? Här är så tyst. Själv är jag på ÄL+3 så det är ju väntan, precis som vanligt
Hej tjejer,
Tycker mina flytningar är annorlunda än de tidigare 8 cyklarna. Känns som jag är konstant våt där nere (vilket jag är när jag känner efter!) och luktar mer tycker jag också. Inte illa, utan bara starkare om ni förstår vad jag menar. Vad kan detta bero på? Är på dag 11 i cykeln, beräknad ÄL om 7 dagar.
kan det inte vara så att du har ÄL tidigare?
ÄL test igår visade ingen ÄL så vet inte riktigt. Kroppen kan ju hålla på och muppa mest hela tiden. Eftersom vi är så uppmärksamma på tecken så märker vi ju alla små förändringar.
Eagle87, förstår dig precis. Spenderade kvällen igår med mitt tjejgäng där en av tjejerna är i vecka 20 efter att ha blivit gravid utan att ens försöka. "Vi har inte ens speciellt mycket sex!" :-/
Testerna visar tidig ÄL-lossning denna månad. Tog inte något igår, men fick glad gubbe idag så räknar idag som ÄL även om det kan vara imorn också.
Bläää, fick ej gravid på digitala. Tycker mig dock fortfarande skymta något svagt på stickorna, så det är väl spök då. Får dock inte med det på bild.
Haha känner igen det där med att springa och titta på stickorna stup i kvarten.
Tog ett nytt test nyss och det var starkare ön imorse nu hoppas så att både du och jag plussar nu :)
Bra tecken att du har symtom. Jag har varit hård i magen nu i tre dagar och är aldrig det annars och svidande bröstvårta.
Kvällens test vad tror ni?
Och där kom mensen. Vilket bekräftar min teori att jag hade ÄL en dag tidigare än vad ff satte ut.
När jag var på toaletten idag vid 13 så blev det rosa på pappret när jag torkade mig, men sedan dess har inte inte kommit något mer och nu har jag vanliga flytningar igen. Tappen är stängd och hård, när jag har mens blir den öppen och mjuk på en gång. Jag är på ÄL+10 och har BIM på tisdag, och har aldrig spottings eller för tidig mens. Tror ni att det rosa kan tyda på något positivt eller negativt?