Inlägg från: SRMmamma87 |Visa alla inlägg
  • SRMmamma87

BIM September 2014

Behöver lite pepp tjejer. Vi fick endast till det två gånger denna månaden: dag 16 och ÄL-dagen dag 18. Ska jag ens hoppas på att det tagit sig??

• SRMmamma87

Hoppas inte få hat för detta inlägg nu. Om någon har problem med att man kan ha dubbla känslor över någon i ens närhet som blir gravid så kan man hoppa över att läsa. Tack!

Var iväg i helgen och träffade en del av mitt tjejgäng. Vi är alla ungefär i samma ålder, mellan 20-30. Två av oss försöker bli gravida och har försökt sedan i början av sommaren. Den andra tjejen var inte med vid denna träff, så det var jag och fyra andra tjejer.

Vi sitter och äter middag då en av tjejerna berättar att hon är gravid i vecka 15. Jag hade så svårt att dölja det gröna monstret som genast bubblade upp inom mig. Jag vet att hon och hennes man inte planerat fler barn, men tydligen hade hon blivit gravid då hon var i en tvåveckors period mellan byte av preventivmedel. Jag är såklart jätteglad för hennes skull, men aj vad det svider. Att de inte planerade det, att det var under en tvåveckors period.

Känner mig inte alls hoppfull om att det lyckats denna gången heller. Vilken kommer betyda att julen inte kommer firas med bebis i magen. Försöker redan acceptera att det inte kommer bli så som jag ville. Gråter

Dock blev vi hemkörda av en tjej som släppte av mig sist och hon frågade mig om jag tyckte det varit jobbigt med den nya graviditeten i gruppen då hon vet att vi försöker. Kändes så fint att hon tänkte på mig <3

• SRMmamma87
    SecretlyMe skrev 2014-11-25 18:20:16 följande:

VI FICK LÄGENHETEN!!!!!

Story Grattis! Va kul!
  • SRMmamma87
    Nostalgity skrev 2014-11-25 18:55:10 följande:

Har dålig koll på vilka som är kvar här? Verkar vara endast 5 st typ?

Ja, vi är nog ett litet antal som hänger kvar i september gruppen. Men mysigt tycker jag <3
  • SRMmamma87
    SecretlyMe skrev 2014-11-26 22:08:01 följande:

Ja, inte haft så innan. Läste mig till att det är fertilt sekret så är väldigt fundersam. Tre alternativ är möjliga; sen ägglossning, ännu ett ägg har släppt eller så är jag gravid. För som sagt, har ju inte haft detta innan under tiden vi försökt. :/ återstår att se!

Håller tummarna!
  • SRMmamma87

Testade i morse på ÄL+11 och BIM-1. Tokblankt såklart

Blir tyvärr en jul utan bebis i magen.

Svar på tråden BIM September 2014