BIM September 2014
Är såååå glad! För visst är det inget spöksträck jag ser? :)
Tack för alla grattis :)
Har bim på onsdag så testade plus tidigt :) kände inget speciellt bara vanliga pms symptom, det som skiljde är att brösten gör lite ont och är svullna
En liten uppdatering: precis innan jag plussade med sonen så fick jag feber till och från och världens bihåleinflammation.
Häromdagen började jag känna samma och idag har jag haft sån mensvärk och ont i ländryggen. Vad tror ni, gravid?? :) bim på torsdag
Tog ett cb test nu och ett tunt tunt streck syntes, hela jag skakar! Men ska ta ett nytt test imorgon men min känsla säger verkligen att det är så!!
Grattis!
Imorgon har jag BIM och idag var gravtestet toknegativt. Inväntar nu mensen. Är dock inte jätteledsen. Detta var första försöket för oss och jag tror faktiskt det har varit nyttigt för oss att få vänta en extra månad. Denna månaden har varit spänd, stressande och jag har mått skit tack vare att jag går o känner efter HELA tiden så vi ska lägga om det hela lite till nästa månad:
*Ha sex när vi faktiskt känner för det och inte för att en APP säger att jag bör ligga.
*Gå tillbaks till kolhydratsfattig kost, har ätit vad jag vill med motiveringen "jag är gravid och behöver det". Min våg är av en annan mening.
*Inte göra gravtest innan jag verkligen saknar mensen.
*Börja motionera igen! Och inte rädd för att ett pass bodycombat eller en joggingtur gör att ägg o simmare missar varandra när allt skumpar runt.
*Sluta prata bäbisnamn! Det är ju så gryyymt kul men samtidigt stressande.
Men hoppet är det sista som ger sig och det är ju faktiskt en dag kvar innan BIM ;) Hoppas hoppas hoppas!!
Ingen som kan ge råd om hur jag ska
räkna? Tog ännu ett negativt test idag. (Bim +4)
Grattis till plusset!
Hej på er! Grattis till alla nya som plussat, själv är man redan i vecka 7. Inga symptom som är jobbiga har man. Tröttare än vanligt och äter massor! Det jobbiga är att jag nu fick hem ett brev att jag har lätta cellförändringar, och de vill träffa mig för att diskutera hur de ska gå vidare pga gradiviteten...
Jag har försökt hänga med lite nu och då i tråden! Grattis till er som plussat och ni andra fortsätt hålla hoppet uppe, ni kommer få ett plus ??
Jag går snart in i vecka 14 redan och har svårt att dölja magen just nu, den är i mina ögon lika stor som jag var med sonen i vecka 20. Mår bra bortsätt från nästintill ständig huvudvärk och täppt i näsan..
Vårt bf är än så länge 10 maj men får se när vi gör ul om det blir justerat. Vilket jag tror
Oj varför blev det frågetecken skulle ju vara en :)
Nu är jag snart i v.21 och har varit på ul för nån vecka sedan... Nytt datum är 8 maj?? Ser att det är många som plussat! Grattis!!
Vad kul att denna tråd ännu är igång!!!!