BIM September 2014
Hej hej! Har inte orkat läsa ikapp alla inlägg, har valt att inte gå in på familjeliv förrän jag haft ägglossnig. Nu har den varit och har bim den 3:en september. 3e försöket och andra barnet! :)
Hej hej! Har inte orkat läsa ikapp alla inlägg, har valt att inte gå in på familjeliv förrän jag haft ägglossnig. Nu har den varit och har bim den 3:en september. 3e försöket och andra barnet! :)
Hade Äl i onsdags och idag mår jag inte bra. Känner mig sjuk, mår illa. Kommer inte ihåg att jag mådde såhär med sonen.. Inte kan jag väl känna något ännu?
Oj vad ni skriver flitigt! Försöker läsa ikapp och vill kommentera allas funderingar, men inser att det är omöjligt.. Såg att nån plussat, stort stort grattis!
Jag känner absolut ingenting, har bim den 3/9 så idag alltså en vecka kvar. Första försöket vi prövade, då mådde jag urk och mensen var nio dagar sen! Andra försöket hade jag sådana höga förhoppningar och jag ville verkligen vara gravid men mensen kom på utsatt tid! Den här gången känner jag absolut ingenting! Mådde illa häromdagen, men ja gick över så fort jag skrev om det här! Vet inte vad jag ska tro, hoppas gör jag, men ser inte så ljust ut...
Tjejer. Äl igår, nu räknar jag helt ärligt timmar tills jag kan testa.
Har testat positivt bim-6 en gång.
Jag har inget tålamooooood
Fördriva tiden lite? Haha vad för vagn har ni tjuvkikat på ? :)
Vi har en bugga som vi planerar ha nästkommande bebis i. Men känner jag mig själv rätt så blir det nog ett byte senare haha :) hur är edgen, bor ni på landet eller?
Låter ju kanon.
Då måste ni verkligen haft en låååång bebis för edgen är väl enorm? :)
Förresten, är det någon som äter folsyra?
Vi har BIM samtidigt och jag känner inte heller nånting som jag tror skulle kunna tyda på något. Lite ömma bröst, men det brukar jag ha mellan äl och mens. Jag är så inställd på att det inte blev något (hänger på er pessimister;) så nu vill jag bara att tiden ska gå så vi kan köra på igen. Suck vad dagarna går långsamt.
Åh har fått mina typiska snart får jag mens symtom, chips sugen!! Det som skiljer är att jag har ont i brösten och de får jag aldrig så har ett litet hopp... Har även käkat massor med oliver igår och idag hahaha. Tur vi ska ha fint väder här uppe i norr i helgen då kan man tänka på annat :)
Jag har börjat få ont i brösten mer o mer :) köpte två test idag, vill så gärna testa imorgon men får se, borde vänta :)