BIM September 2014
Tror min ÄL skett tidigare än jag trott, har haft som stark mensvärk senaste dagarna och stickningar upp mellan benen så var tvungen att test idag beräknad BIM 8/9. Så här såg det ut. Vågar man hoppas? :)
Tror min ÄL skett tidigare än jag trott, har haft som stark mensvärk senaste dagarna och stickningar upp mellan benen så var tvungen att test idag beräknad BIM 8/9. Så här såg det ut. Vågar man hoppas? :)
Haha! Det är helt fantastiskt att få följa en sånna här tråd! Varje morgon är som en rysare, någon plussar och en hel livsresa börjar för dem:)
Grattis till plus!!
Själv fick jag blinkande gubbe på äl test i morse (hade fast gubbe för tre dagar sen, men det måste berott på pergotime jag åt. Förhoppningsvis äl innan helgen är slut.
Det hade varit fint med äl idag, och sen plus-för idag ska vi gifta oss!:)
Men, ett plus senare i månaden funkar precis lika bra;)
Testade clear blue digitalt ägglossningstest idag, visar bara en som cirkel och inga direkta känningar av ägglossning heller :/
Haft lite ägglossningsflytningar sedan mitten av veckan typ men inte så mycket som jag hade förra månaden (hade dock inga utslag på test då så vet ju inte helt om jag haft ägglossning heller)
Får väl avvakta lite och se, testar några dagar till och hoppas att det blir positivt!
En fin smilegubbe på mitt ägglossningstest i morse! Låter BIM stå kvar på den 13 då jag fortfarande tror att det är då jag bör ha beräknad mens, förstod det som att ägglossningstestet visar glad gubbe även dagen efter om jag nu hade i går.
Skit samma, glad för att testet är positivt, ett steg i rätt riktning!
Står i val och kval i att testa imorgon. Har inget test hemma så måste isåfall spara urin i kylskåpet medan jag åker och köper test. Men då bim är imorgon så vill jag inte slösa pengar på ett test om den kommer under dagen. Samtidigt är jag så jäkla otålig :D
I "värsta fall" är min cykel på 30 dagar istället för 28 och är isåfall på bim -2 imorgon. Så om tempen går under 37 imorgonbitti så blir det inget test.
Åh vad jag babblar, men är ju så spänd.. :)
Jag har plussat! Bim-3! Bf 10 maj :)
Spänningen ökar här, bim på lördag, ska INTE testa innan lördag. tror inte det är något denna månaden heller, ont i brösten precis som förra månaden men litar inte alls på min kropp längre.
Men det kommer ju fler ägglossningar och nya försök! :)
Varför hålla det hemligt för sambo/kille/make?
Har inte de lika stor rätt som vi att få veta?
Min sambo hade blivit tokig om jag inte sagt något till honom direkt utan väntat en vecka eller två. Och även om det är tidigt så är det väl inte så att han kan missa om det blir ett missfall eller något går fel? Vill i gå igenom en processen helt själva?
Men ja, alla är ju olika, detta är mina tankar. Hellre tillsamman än ensam!
Man har nog sina anledningar. I mrshellstrom's fall är det för att de gått igenom mf, bl a. Nu vill inte jag sitta här och försvara andra som kan leda till osämja, men att vara ödmjuk och ha förståelse eller åtminstone acceptans tycker jag är viktigt. Vi är många som tycker olika, vissa beslut gör vi utav rädsla. Det är i såna stunder vi peppar varandra. Jag vet inte riktigt vad du var ute efter med ditt inlägg men det verkade i mina ögon vara ett rädd dömande. Hoppas jag har fel.
Menar inte att trampa på några tår alls och om jag har gjort det ber jag om ursäkt!
Jag börjar bli rätt nervös nu och självklart rätt så avis, det är ju inte så konstigt. Vi vill alla samma sak. Hur som helst så är jag på cykeldag 23. Innan vi började försöka så hade jag alltid en cykel på 23 dagar. Alltid. Sen blev den plötsligt 24, höll sig så två cykler och blev nu sist 25 dagar. Därför känns det som BIM redan från imorgon till och med söndag. D.v.s. BIM-2 till BIM+1. Drygt att det inte är mer exakt..
Förresten finns det en ny tråd för dem som fått nya bim i oktober? Alltså en oktobertråd ?
va lite försiktiga med att låta killar kissa på graviditetstester, vet inte alls om det är sant, men har läst att testikelcancer KAN visa sig om. men iofs så kanske det är bra att få veta också men har inga grunder eller forskningar på det jag skriver nu!