BIM September 2014
Jag har så vid varje ÄL :)
Jag har så vid varje ÄL :)
Jag har ändrad BIM, om någon har möjlighet att justera (svårt från mobilen). Ny BIM 3/9.
Sedam vi fick reda på att min sambo har väldigt få spermier har vi antingen haft total tystnad eller bråkat konstant. Samma kväll vad vi så himla stöttande, vi tröstade varandra. Sedan låtsades han som ingenting, när han såg mig gråta fick jag kommentaren att av böla eller bli blir det inte bätte. Fick en känsla av att han inre brydde sig så mycket och när jag ifrågasatte blev han tokarg. Det är så himla kallt och jag kan inget annat än gråta just nu. Detta har slagit hårt på vårt förhållande. Jag vet varken vad jag ska säga eller göra. Jag älskar honom mer än allt annat men sakerna som sagt emellan oss är oacceptabla. När jag var ledsen igår sa han att jag var omogen och betedde mig som ett barn, då kläckte jag att det var ju tur jag är som ett barn när inte du kan göra några till oss. Sådana kommentarer stup i kvarten, från båda hållen. Jag känner mig så satans elak, men han vill varken prata med mig eller låta mig sörja, och det är så frustrerande. Detta knäcker mig totalt. Jag har inte sovit mer än en och en halv timme sedan i förrgår. Allt snurrar och jag är helt borta på jobbet. Förlåt för jag gnäller hos er, men jag har verkligen ingen att prata med. Efter 14 försök så knäcker ett sådant besked en
Här med!
Bebben84: Bara jag som äter här också
Har du märkt någon skillnad?
Och vi kom också hit. ;) Försök nr 2 blir det!
Tar Inositol from idag till äl. Sägs förbättra äggen! :D
Insem dag 15 och 16 precis då äl bör vara.
Hehe, julafton är ett mål även för mig. Helst ska magen synas, men nu har jag insett att det kanske inte blir så, det här att göra barn var inte så enkelt som jag ville tro...
Varje månad sen vi började har jag förväntat mig att inte vara gravid, även om jag hoppats och tolkat symtom, och varje månad har jag blivit mer och mer besviken när mensen kommit. Förra månaden trodde jag att jag var gravid, och blev såå ledsen när mensen kom. Den här månaden känner jag mig ganska likgiltig faktiskt, konstigt nog. Antagligen är jag inte gravid, ingenting tyder på det, så jag orkar liksom inte bry mig. :(
Oj vad ni skriver flitigt! Försöker läsa ikapp och vill kommentera allas funderingar, men inser att det är omöjligt.. Såg att nån plussat, stort stort grattis!
Jag känner absolut ingenting, har bim den 3/9 så idag alltså en vecka kvar. Första försöket vi prövade, då mådde jag urk och mensen var nio dagar sen! Andra försöket hade jag sådana höga förhoppningar och jag ville verkligen vara gravid men mensen kom på utsatt tid! Den här gången känner jag absolut ingenting! Mådde illa häromdagen, men ja gick över så fort jag skrev om det här! Vet inte vad jag ska tro, hoppas gör jag, men ser inte så ljust ut...
Jag väntar nog ut mensen. Har BIM 3:e, men det kan diffa på någon dag så har den inte kommit den 5:e så testar jag. Har som sagt inga förhoppningar alls den här månaden. Har absolut inga känningar och tempen verkar redan vara på väg ner. Liksom mitt humör... :( Jag håller tummarna för att oktober är min månad istället!!
Det ovan är svar till EmmJo.
Är såååå glad! För visst är det inget spöksträck jag ser? :)
Tempen sjönk som en sten idag efter att ha hållt sig fast på 37.1 i flera dagar :( 36.6 när jag vaknade. Struntar i test och ser om mensen dyker upp på dag 30 (onsdag) istället.. Inga ömma bröst heller längre. Alla typiska tecken för mens. Så jävla ovärt att gå och må illa, ha ömma bröst och jämn temp så länge.. Kroppen är förrädisk.. Men men, väntar och ser men tänker inte låtsas hoppas när alla tecken för mens finns.
Bim och varken mens eller plus. Gahhh så irriterande. Kan man inte bara få det konstaterat att de inte tog sig, Hoppas mensen kommer idag så jag får bryta ihop o komma igen. Hatar detta. Var ju därför jag väntade till bim för att de inte skulle bli så här.
Har man förhöjd temp som gravid också eller det är bara under ägglossning?
Någon kan ta bort mig från listan. Fick mens i natt.