BIM September 2014
Fick mens idag så jag hoppat över hit. Vill någon lägga till mig, skriver på mobilen.
BIM 6/9, det blir 5:e försöket, 33 år.
Jag tempar, kör med äl-testet, Bisolvon sen förra månaden, vitamin Kvinna och vetegroddsolja.
Fick mens idag så jag hoppat över hit. Vill någon lägga till mig, skriver på mobilen.
BIM 6/9, det blir 5:e försöket, 33 år.
Jag tempar, kör med äl-testet, Bisolvon sen förra månaden, vitamin Kvinna och vetegroddsolja.
Fjällsippa: förstabarnet eller har du barn innan?
Knepigt. Känner av älsmärtor nu, dag 8. Min mens skulle ha slutat igår men hade idag bruna flytningar som avtog först ikväll. Jag hoppas inte äl är nära än, karln min är och jobbar på ett projekt flera mil härifrån fram till onsdag senast torsdag.. :/
Jag beställde faktiskt ältester igår, fastän jag velat över det. Så jag hoppas kunna tyda dom ordentligt :) och hoppas givetvis på äl, då har jag det iallafall även om vi skulle missa denna gång.
Hur går det för er andra? Tyst i denna tråd nu.
Vi tänkte försöka med SMEP metoden denna månaden. Någon annan som funderat på det eller har provat?
Vad tror ni? Inte positivt äl-test (RFSU) va? Men mycket nära Kulle jag vilja säga. Ska jag testa igen ikväll eller vänta till i morgon? Är rädd att missa stegringen.
Jag brukar ha äl runt dag 17. Vi kör SMEP och idag är det bara dag 11, så det bör inte vara positivt, men jag måste veta hur vi ska agera, haha.
Någon som är bra på äl-tester och LH-stegring?
Det stämmer, äl-testet var positivt igår så då blev det mys. Vaknar idag och det kliar och svider. Befarar att jag har svamp! Kan man använda typ Canesten även om man håller på att tillverka en bebis? Eller ska jag försöka med någon huskur?
Canesten ska gå bra att använda. De sa min BM iaf. Hellre canesten än pevaryl men båda är ok eller vad man nu kan säga.
Någon som har erfarenhet ca antibiotika och äl? Försämrar det fertiliteten?
Fy hatar att man blir så sötsugen runt äl och bim.
Har inget gott hemma så döm som jag var så gick jag in på datan och letade efter någe att baka och hittade mugg kaka satan vad gott de var åt en i går och en i dag men den är mättande.
Vill bara bim ska komma så man kan se om man kan ah blivit gravid eller ej.
Jag hade äl igår eller förrgår. Igår mitt på dagen fick jag jätteont på vänster sida i magen, höll i sig hel kvällen. Idag har jag inte ont men "känner av det" och då framförallt i och under naveln? Jag har aldrig känt av ägglossningen förut så jag tror inte det var det. Någon som haft något liknande? Vad kan det vara? Min temp. har inte höjt sig så mycket som den brukar så frågan är om jag ens haft äl. Men positivt test i söndags. Helt förvirrad nu. Samtidigt är det inte så mycket att gör åt det utan bara vänta och se. Och det gör ju inte så ont längre så det lär väl inte ha varit något farligt, tänker jag.