• Bebben84

BIM September 2014

PillanJ skrev 2014-08-27 19:44:11 följande:

Positivt ägglossningstest här idag! Lite senare än förväntat menmen :)

Kbk nu! ;)
  • Bebben84
    EmmaK1 skrev 2014-08-27 20:06:47 följande:
    nu har jag haft deras rosa, får se om jag köper dom igen nu eller om jag testar några andra. Vilka använder du?
    Jag har den rosa men dom är slut nu så ska prova den lila. Har provat den en gång och tyckte den var bättre som även visar när ÄL är på g. Skönt dessa gånger så min ÄL är skev :). Beställer dom på apotea.se. Billigast där! :)
  • Bebben84
    Glädje skrev 2014-08-27 20:08:18 följande:

Hej hopp! Får man haka på här?

Hade ÄL i onsdags/torsdags, så BIM är 3 eller 4 september.

Idag på ÄL+7 = ömma bröstvårtor sedan 5 dagar och lite svag mensvärk då o då

Tänkte testa mig fredag ÄL+9 om bröstvårtorna fortfarande ömmar, för det "borde" gå över nu efter 4-5 dagar om det inte blev nån bebis... ;)

Välkommen :)

Hoppas du får visa oss ett plus här snart :)
  • Bebben84
    EmmaK1 skrev 2014-08-27 20:23:22 följande:
    tänkte jag skulle åka ner till ica och köpa när min sambo kommer hem från fotbollsmatch, men kan man börja med dom lila mitt i cykeln eller måste man vänta tills efter mensen? Funderar på att köpa dom lila nämligen eftersom vi har lite skev ägglossning. 
    Nä dom lila kör du exakt med som dom rosa :). Skillnaden är att den lila även visar stegring medans den rosa endast visar ÄL
  • Bebben84
    EmmaK1 skrev 2014-08-27 20:29:38 följande:
    jaha okej. Får nog bli att köpa dom så får vi hålla tummarna på att vi har ägglossning denna månaden :)
    Ja det hoppas jag verkligen att vi har :) våra kroppar som bråkar lite med oss bara ;)
  • Bebben84
    NILE90 skrev 2014-08-27 20:54:21 följande:

Hej och hå vad ni skriver mycket ikväll! Vi är mitt uppe i en budgivning på ett hus nu, känns skönt att ha fokus på lite annat än bara "tänk om jag är gravid?!". Mina bröst börjar bara ömma mer och mer nu, väldigt konstigt. Annars brukar ju ömheten avta typ nu.

Jag säger ju att du är gravid!!!!! :)
  • Bebben84
    SecretlyMe skrev 2014-08-27 21:19:26 följande:

Sitter med massor av molvärk och ömma tuttar och läser era inlägg. Jag kan inte kolla bebissaker. Tycker det är för plågsamt.. Älskade förut att kolla bebisavdelningen för nåt år sen men nu tittar jag inte ens åt det hållet.

Ikväll är min syster inne på BB och ska föda. Jag vill gråta av lycka och sorg samtidigt...

Förstår att du är avundsjuk på att din syster får en bebis men unna henne denna lycka nu :) Vi vet alla att få barn är ett mirakel och snart har du också din lilla i famnen ;)
  • Bebben84
    Stokke skrev 2014-08-27 21:09:35 följande:

Oj vad ni skriver :) kul !
    Hur går det för alla?

Ja nu lever tråden verkligen :)

Här väntad det på en försenad ÄL :).

Hur går det för dig? :)
  • Bebben84
    Stokke skrev 2014-08-27 21:41:00 följande:

Monitorn har sagt hög fertilitet under måndag, tisdag och idag. Hade glad gubbe på CB digitalt måndag morgon, måndag kväll och tisdag morgon. Tisdag kväll var cirkel igen. Är orolig för att det inte har blivit Max utslag, men tänker att mina antibiotika piller spökar lite.

Just det! Du har också UVI va? Vilka tabletter fick du?
  • Bebben84
    Stokke skrev 2014-08-27 21:49:48 följande:

Jag fick penomax utskrivet, skulle fungera för gravida och var den svagaste varianten.
    Har du också haft uvi?

Fick UVI idag. Fick selexid som ska funka på gravida och dom som försöker bli. Jäkla skit att ha detta >(
Svar på tråden BIM September 2014