-
Oj vilket flyt :). Det sparar ni mycket pengar på :).MiaIa90 skrev 2014-08-24 16:02:22 följande:Här har man allt redan eller ja nästa några saker som fattas och jag är inte gravid en men hade tur att jobba på en 2hand affär som stängde så jag fick ta vad jag vela tog då 2ikeakassar med kläder,spjälsäng,liggvagn m m.
-
Stor kram till er som förlorat era barn :(. Kan inte ens tänka mig den smärtan :(. Kram
-
Misstänker att min ÄL kommer senare än beräknat. Ingen molvärk alls än som jag brukar ha vid ÄL ...suck...
-
Jo jag kör med ÄL-tester men inget utslag ännu. Fick min senaste mens 3 dagar tidigare och räknar utifrån den men kanske ska räkna utefter hur den egentligen hade kommit?SecretlyMe skrev 2014-08-25 09:02:12 följande:
Du kör inte med äl-tester? Förlåt om jag missat nåt.
Kan det inte vara så att äl sker utan att du känner det denna gång?
-
Ok ja då kanske det blir samma för mig då. Kör både stickor och digitala ÄL-tester. Inga utslag ännu. Ska ha ÄL på onsdag enligt appen men vette fan om det kommer ske då. Har haft sånna starka ÄL-känningar innan, därför man blir lite förvånad :)NILE90 skrev 2014-08-25 09:26:23 följande:
Jag hade ingen molvärk runt ÄL denna månad. Men jag har ju kört med ÄL-stickor och vet därför när/att jag hade ÄL.
Använder du ÄL-test?
-
Jo jag får fortsätta testa tills det ger utslag :). Min kalender har stämt annars på pricken!SecretlyMe skrev 2014-08-25 10:04:10 följande:
Hm, ingen aning faktiskt. :/ när jag gått efter kalender har jag räknat på när mensen kommit. Aldrig vetat hur det varit med äl-tester. Fortsätt testa så får vi se :)
Jobbigt bara att testa så många dagar när man måste hålla sig i minst 4 timmar och har jordens minsta kissblåsa *pain* haha! :D -
Välkommen :)blackpeach skrev 2014-08-25 10:46:31 följande:
Vill vara med. 28 år. Första barnet, 2:a riktiga försöket. Bim 20/9. Har köpt älstickor till denna månad och hoppas det visar att jag verkligen har äl då jag aldrig känner något. :)
-
Hemskt för oss med miniblåsor haha!SecretlyMe skrev 2014-08-25 11:01:55 följande:
Jag är likadan haha. Men jag testade på morgonen, andra "kissningen" eller första om det knep. Testade bara en gång om dagen dessutom och.fick bra.överblick över äl :) testar du flera ggr om dagen?
Jag testar kl 12 varje dag, en gång om dagen. Mer orkar jag inte pressa min stackars blåsa haha! Men det har täckt finfint hittills :) -
En gång om dagen, helst samma tid varje dag. Och helst mellan kl 10-18 så hormonet hinner öka :)blackpeach skrev 2014-08-25 11:21:18 följande:Ska man testa en gång om dagen eller? Är helt ny på detta. :)
-
Jag ska ju ha ÄL torsdag och inte onsdag som jag trodde :). Och nu kom molvärken lite smått så allt kanske stämmer ändå. Tycker mig se en liten stegring på Stickan nu också :)