BIM September 2014
Ja du plussade väldigt tidigt :) vad kul!
Tack för alla grattis :)
Har bim på onsdag så testade plus tidigt :) kände inget speciellt bara vanliga pms symptom, det som skiljde är att brösten gör lite ont och är svullna
Ja du plussade väldigt tidigt :) vad kul!
Tack för alla grattis :)
Har bim på onsdag så testade plus tidigt :) kände inget speciellt bara vanliga pms symptom, det som skiljde är att brösten gör lite ont och är svullna
Man blir lätt otålig att hålla sig när man är inne på FL, iallafall jag :) jag hoppas att du är för tidigt ute med ditt testande och att du får plus snart :)
Igår hade jag molvärk och väldigt mycket flytningar, igen. Ont i brösten, men bara lite grann. Tog ett test, jag som skulle hålla mig till nästa helg, men det var såklart negativt. Så det finns inget större hopp kvar även fast jag har BIM först på onsdag.
Det är.inte positivt, så äl har iallafall varit :)
Tog för skojs skull ett ÄL test, är på äl +3.
Hur ska jag tolka detta?
Har lovat mig själv detsamma. Inget test förrän efter bim, jag testar isåfall på tisdag/onsdag.
Hoppas verkligen att jag var för tidigt ute. Tog på mig en sport-bh nyss när jag skulle till tvättstugan och fy bubblan vad ont det gör i brösten, känns som en riktigt plågsam träningsvärk. Lägger jag mig på mage utan bh i sängen så känns det verkligen i bröstvårtorna.
Molvärken är ju fortfarande kvar och flytningarna finns där också. Men nu ska jag inte testa mer förrän det är säkert att mensen kommit, eller om den skulle bli sen.
Bim imorgon då för min del. Tempen har ökat till 37.2 men kan bero på förkylningen oxå. Fortfarande ömma bröst och jag har varit riktigt gråtfärdig hela helgen. Håller tummarna för mig, MiaIa90 och Annapannaa imorgon :)
Välkommen hit :) med oregelbunden mens kan du ha haft äl senare, eller kör du med äl-tester? Annars är inte hoppet ute än skulle jag säga :) hoppas!
Jag är också ny här. Andra barnet. Hade bim igår, dock oregelbunden mens sedan förra månaden (tidigare alltid 28 dagar emellan). Ingen mens än men testade negativt igår med 2 olika test och det känns som att mensen är på g. Annars är BIM i sept på ett ungefär den 27/9.
Jag går emot mig själv lite nu men kring äl +10 tycker jag är lagom :) jag testade äl +8, mest för nyfikenhet och att jag har lite kortare lutealfas. Testar man negativt tycker jag inte att man ska misströsta dock, det kan ju ändå ta 10 dagar innan ägget fäster :) då är det ju normalt att inte plussa förrän bim eller strax efter :)
När tycker ni man kan börja testa?
Jag hoppas att mensen håller sig borta för dig, att du bara haft äl lite senare :)
Tack! :)
Tack så mycket:) ja denna månaden har det nog blivit rörigt med äl. Med mitt första barn blev jag gravid direkt så jag hade väl en liten tanke om det vilket också kan ha gjort mig stressigare vilket jag inte alls var förra gången. Tyckte mig också känna typiska gravidsymptom men det kanske var kroppen som spelat mig ett spratt. Hoppas för dig också:)
Välkommen :)
Trodde jag va med i denna tråden, addera gärna mig.
Frida-li 33 år, BIM 13/9 1a barnet 2a försöket.
fick positivt digitalt ÄL test imorse, så himla pirrig!
Jag förstår dig, det kan kännas tungt många ggr och då är det skönt att få stöd av andra i samma situation :) kram
Tusen tack:) det är så roligt att få peppande ord här. Varit ganska ledsen de här 2 dagarna. Man hoppas ju så mycket. Kram