Inlägg från: SecretlyMe |Visa alla inlägg
  • SecretlyMe

BIM September 2014

Åh vad skoj! Längtar dit jag med :) det här är säkert din månad ;)

NILE90 skrev 2014-08-28 11:20:48 följande:

Måste bara få säga det till alla, men vi blev precis husägare! 

Alla tummar och tår hålls nu för att vi ska få spendera vår första sommar i vårat hus tillsammans med en liten en nästa år. 

• SecretlyMe

Äl +9, bim -3/4 idag.

-Trött

-Huvudvärk

-Förkylning på G

-Rikliga flytningar

-Ömma bröst ännu

-Temp 37.1 igår och idag

-Inga typiska pmsutbrott

-Illamående sen i fredags (äl+3) men som avtagit i styrka sen igår

-Finnar

Nu ser säkert inlägget jätteknepigt ut, skriver från mobilen ^^ Fler på äl +9?

• SecretlyMe

SRMmamma87 - vad fint du gjort i listan nu :)

Här är en till som räknar äl+1 dagen efter ägget släppt :) Är själv på +10 nu.

• SecretlyMe

Grattis! :)

sanara88 skrev 2014-08-29 16:01:39 följande:

Tror min ÄL skett tidigare än jag trott, har haft som stark mensvärk senaste dagarna och stickningar upp mellan benen så var tvungen att test idag beräknad BIM 8/9. Så här såg det ut. Vågar man hoppas? :)

• SecretlyMe

Åh, jag blir arg bara av att läsa.. Förstår dig helt och fullt. Jag hoppas du kan skingra tankarna, förmodligen verkar det inte lönt att förklara för henne då hon inte önskar barn själv..

josephiine skrev 2014-08-30 01:16:43 följande:

Fyfan va ledsen och arg jag just blev.. Hade precis en kompis här. Hon berättade att hon nu ett tag mått illa på morgonen och att hon haft cravings och varit så trött hela tiden. Jag sa till henne att göra ett test, så hon fick en av mina stickor.. Hon tänkte först inte göra nåt för hon va minsann inte gravid sa hon.. Testet visade något annat. Ett rosa streck bredvid kontrollstrecket.. "Du är gravid" sa jag.. "Nää de är ja inte" säger hon.. "Jooo, fattaru trögt?" Sa jag.. Då kläcker hon ur sig: " ja då blir det en jävla fylla imorn då!" Hon vill absolut inte ha barn, men att kläcka ur sig något sånt till en människa som försöker få barn är så jävla lågt.. Hon lovade mig att göra ett digitalt test imorgon för att vara säker.. Men aa, hon är rätt omogen av sig så frågan är ju om hon tänker göra det. Plus att hon säger att hon absolut inte tänker säga nåt till killen hennes som hon varit tsm med i drygt 3 månader..

Ååååh va bara tvungen att skriva av mig. Blir så förbannad och grymt ledsen!! :(

• SecretlyMe

Ja, grattis!! :D

EmmJo skrev 2014-08-30 06:15:23 följande:

Är såååå glad! För visst är det inget spöksträck jag ser? :)

• SecretlyMe

Vaknade upp dunderförkyld nu :( Klarat mig hela veckan men nu när helgen är här slappnar man väl av och då bryter det ut..

Idag är 4e dagen min temp ligger på 37.1, inte rört sig alls. Är så jag funderade om tempen var trasig xD Brösten hänger med i att ömma så förbannat och fortsatt molvärk.

Väldigt mycket snack om Äl nu. Ingen mer som närmar sig bim och vill prata symtom? NILE90? :)

• SecretlyMe

Hoppas du slipper glasögon och att du bara har supersyn ;)

Glädje skrev 2014-08-29 22:52:52 följande:

Jag kan nog få jobb som urskiljare av micro-färgskiftningar eller nåt.. Hann köpa ett RFSU på maxi efter jobbet, världens tunnaste färgskiftning, ja om jag hade hoppats på minus hade jag nog nöjt mig med att detta blev neg, men ja ni vet hur knäpp man blir.

Nu väntar en natt av att jag drömmer att jag plussar, sen vaknar jag med höga förhoppningar i morgon, tar det andra RFSU som visar ett blankt neg, klär på mig och går ut och där någonstans kommer mensen..

Jag förstår min sambo som bad mig "snälla säg inget förrän du är säker" efter att jag bikt symtom och spökstreck varje månad innan mens...

• SecretlyMe

Vilken dag är du på förresten? :)

EmmJo skrev 2014-08-30 06:15:23 följande:

Är såååå glad! För visst är det inget spöksträck jag ser? :)

• SecretlyMe

Åh, grattis. Hoppas du får en fin och minnesvärd dag :)

tillklaras skrev 2014-08-30 07:17:03 följande:

Haha! Det är helt fantastiskt att få följa en sånna här tråd! Varje morgon är som en rysare, någon plussar och en hel livsresa börjar för dem:)

Grattis till plus!!

Själv fick jag blinkande gubbe på äl test i morse (hade fast gubbe för tre dagar sen, men det måste berott på pergotime jag åt. Förhoppningsvis äl innan helgen är slut.

Det hade varit fint med äl idag, och sen plus-för idag ska vi gifta oss!:)

Men, ett plus senare i månaden funkar precis lika bra;)

Svar på tråden BIM September 2014