• Emmissara

BIM September 2014

Lizzie09 skrev 2015-03-10 23:22:45 följande:
    Vad är Natural Cycles för något? :)
    Det är en app som kan både fungera som ett preventivmedel och som planering för att skaffa barn. Den är en smartare variant av FF om jag inte har fattat rätt. Iaf den här appen (finns även på datorn) har blivit forskat på och den är godkänd som preventivmedel och den har 99,9% säkerhet och den har även gjort att de som planerar barn med den har lyckats mycket snabbare än annars. 
    Om du vill testa den så säg till. Om man blir rekommenderad så får man en extra månad (det kostar 490kr för ett år och då ingår en basaltermometer) 
  • Emmissara
    SecretlyMe skrev 2015-03-12 14:29:13 följande:

Idag fick jag frågan om jag var gravid... Som ett hårt jävla slag i magen...

ååh :( en sån fråga är aldrig rolig, har själv fått den frågan ganska många gånger de senaste året då vi förlovade oss för lite mer än ett år sedan + köpte hus. Från maj förra året började jag avstå får alkohol de flesta av gångerna vi var ute, jag var istället den som körde så det skapade ju ganska många frågetecken.

men kram på dig iaf <3
  • Emmissara
    SecretlyMe skrev 2015-03-12 14:43:26 följande:
    Hm, jadu.. Alltså, det är individuellt för alla. För min del går den väl upp ungefär 0,3-0,4 grader.. Efter äl ligger jag alltså kring 36.9-37.1.
    okej, hoppas jag har en kortare cykel den här gången, så jag får se hur mycket det går upp för mig. har redan fått lite mer flytningar och är bara på cykel dag 16 så det bådar ju gott iaf :D 
  • Emmissara
    SecretlyMe skrev 2015-03-12 15:24:25 följande:
    Jag fick förmodligen frågan för att jag är så fet....
    aldrig kul att höra de oberoende vad de beror på
  • Emmissara
    tillklaras skrev 2015-03-17 06:10:38 följande:
    JIPPIE!!!!!
    Grattis :D ååh vad härligt 
  • Emmissara

Ni som har tempat, behöver er hjälp

Ska de se ut såhär? (Har 2 appar för att jämföra lite)

• Emmissara
    Emmissara skrev 2015-03-21 09:40:34 följande:

Ni som har tempat, behöver er hjälp

Ska de se ut såhär? (Har 2 appar för att jämföra lite)

phpWVrRoq19436.jpg

Ena bilden kom visst bara med så här är den andra

• Emmissara
    SecretlyMe skrev 2015-03-21 10:08:51 följande:

Emmissara, vad menar du med "ska"?

att det är så mycket upp och ner (och det är ganska stora hopp också) 
  • Emmissara

Har inte skrivit på ett tag men jag går in här och läser allt, men känns bara svårt att skriva något till er för att stötta er, så som ni stöttat mig. Men jag tänker på er alla iaf i gott och ont. 

Jag ville iaf bara skriva en liten uppdatering om hur det går för mig. har tempat nu i ca 4 veckor och som ni ser så har natural cycles satt ut min ägglossning, och den hände enligt appen på cykeldag 22, är nu på cykel dag 37, idag har jag känt av lite små känslor av att min mest kommer komma imorgon, men det får jag väl se då. Tror dock att jag aldrig kommer bli så glad över att få min mens som jag kommer vara om den kommer nu de närmaste dagarna. Har inte haft en sån här kort cykel på snart ett år så är jätte glad :D Men sen inser jag att jag har en ganska lång lutealfas om nu detta stämmer så jag har inte haft en chans de månader som vi har försökt. Så det känns bra de också att veta.

• Emmissara
    Pyret 85 skrev 2015-04-03 09:28:18 följande:
    Vad skönt att din cykel har förkortats smile1.gif  
    Aa det känns riktigt skönt, dock så steg min Temp idag så vet inte riktigt om min mens är påväg eller ej

Måste även säga att du verkar så stark, hoppas de går vägen för dig nu :) kram
Svar på tråden BIM September 2014