Inlägg från: SecretlyMe |Visa alla inlägg
  • SecretlyMe

BIM September 2014

FiiaN skrev 2015-05-01 16:52:08 följande:

Brukar ha runt 28, så nu har jag hållit ut ett tag. Tror jag är lite rädd för att bli besviken för att få ett negativt test. Är så van vid att mensen kommer eller få ett negativt test. Men jag väntar några dagar till :) Känns skönt att ventilera lite, det är inte många som vet att vi försöker :)

Ta dig mod att ta ett test, om mensen inte varit såhär sen förr är chansen stor att du är gravid. Lycka till :)
  • SecretlyMe
    SRMmamma87 skrev 2015-05-01 16:39:30 följande:

Håller tummarna

Tack! Nu får vi se vad som händer imorgon, om mensen dyker upp eller om äl varit senare och mensen kommer till veckan. :)
  • SecretlyMe

Tempen är hög idag med så antingen senare äl eller gravid. Kanske köper test idag. Har mycket mensvärk så får se.

• SecretlyMe
    Pyret 85 skrev 2015-05-02 10:13:17 följande:

Heja heja! <3

Tempade inte in den här månaden. Tempade någon enstaka och dag 12 hade jag 37.0 för att sedan dag 13 droppa till 36.5. Uppföljde inte eftersom jag inte orkade med fler försök. Skedde äl då är bim idag, skedde äl dag 14 är bim imorgon.
  • SecretlyMe
    FiiaN skrev 2015-05-02 14:12:26 följande:

Håller tummarna för att du är gravid! :) Det är din tur att få lycka i livet! :)

Men tack snälla.. <3
  • SecretlyMe
    Lizzie09 skrev 2015-05-02 15:26:25 följande:

Hoppas att det bara var för tidigt för cb, håller tummarna för dig!

Rfsu mäter från samma mIu. Det jag såg i förrgår borde då synas åtminstone svagt idag då jag hållit mig några timmar innan :/ Är bim idag borde plusset vara starkare. Det är mer som talar emot än för. Bara bita i det sura äpplet igen.
  • SecretlyMe
    eagle87 skrev 2015-05-03 15:11:02 följande:

Hur e de vännen?

Det är bra. Jag hade inte förväntat mig något plus heller, det känns alldeles för avlägset för att kunna bli något. Vi försökte inte denna månad alls, tempade inte och kollade inte efter sekret. Men haft sån grym mensvärk i en veckas tid nu tror jag, därför började jag misstänka nåt. Men gårdagens cb var väldigt blankt, inte ens ett spökstreck som jag alltid får med dom. Var stensäker på mens idag men tempen var hög även imorse. Måste haft senare äl helt enkelt. Tempen imorse litar jag dock inte på då jag tog några glas vin igår och dessutom hade svårt att sova och låg vaken till halv fem imorse.

Hur mår du?
  • SecretlyMe

Har sån mensvärk och det trycker strax ovanför blygdbenet. Ingen mens och inga små rosa spottings som jag kan få när jag känner på tappen när mensen är på G. Mår mest illa hela tiden, svårt för att äta och är mer eller mindre jämt törstig. Jag verkar ju inte ha nåt hcg i kroppen så undra vad som spökar nu. Jobbig pms kanske. Lite sur just nu att jag inte hade koll på äl haha.

Eftersom mensen inte kommit idag tog jag det svaga rfsu-testet på tidigast äl+12 och det negativa cb-testet äl+14 (om bim skulle vara imorgon). Ja, nu sitter man här och analyserar som vanligt :)

• SecretlyMe

Inga av testen togs med morgonurin btw.

Svar på tråden BIM September 2014