BIM September 2014
Tror ni att man vågar sig på ett digitalt imorgon eller ska jag vänta någon dag till? :)
Tror ni att man vågar sig på ett digitalt imorgon eller ska jag vänta någon dag till? :)
Jo, trots omständigheterna så mår jag bra! Vi hade tänkt att vi skulle få reda på kön på RUL, men då låg bebis så knepigt till. Huvudet ner, ryggen mot min rygg och sen som tryckte bebisen rumpan så långt det gick ned mot min rygg. Det var alltså väldigt svårt för barnmorskan att se. Hon hade nog svårt att mäta lårbenet. Hon var tydlig med att säga att det är en gissning, men hon gissade på tjej. Så jag tar det som 60% chans för tjej och 40% chans för pojke, i princip 50/50.
Ah, skönt på ett vis att kunna släppa det en stund. Få lite sommarlov från hela karusellen. Jag har då aldrig varit med om något mer känslokrävande än att försöka skaffa barn, så jag förstår att du fått nog.
Grattis till plus hehe
Härligt Pyret :) Nu håller vi tummarna för att det stannar. Skickar massa kramar till dig <3
Har nu i två dagar bara haft mens på morgonen vid första toabesöket. Är det normalt? Någon som vet?
Grattis till plus.
Testade mig imorse på äl+11 och på tredje morgonkisset, vilket var negativt. Även 13 månaden misslyckades. Vi har slutat försöka, har däremot haft sån mensvärk igår och idag så ville testa eftersom att nyfikenheten aldrig försvinner.
Hoppas ni alla har det bra.
Idag fick jag ett svagt plus på rfsu. Syns väldigt tydligt med genomlysning. Vågar inte lita på det så testar nytt i helgen. Tog testet på em urin och var egentligen rätt utspätt redan. Ingen aning när äl var eller när bim är. Bara haft mycket mensvärk i några dagar.
Får se hur det slutar ^^
Fastnar inte på bild, alldeles för svagt för kameran att uppfatta. Dessutom är testet kastat, jag litar inte på svaga "plus" längre då de likväl kan vara spök ;)
Håller tummarna för dig nu secretlyme!
Tack Pyret, och grattis Carolin! Vilken söt pojk!