Inlägg från: SRMmamma87 |Visa alla inlägg
  • SRMmamma87

BIM September 2014

Pyret 85 skrev 2014-10-01 20:24:16 följande:

Fast några som plussat i dagarna har BIM i oktober.

Hur som helst är alla plus välkomna
  • SRMmamma87
    SecretlyMe skrev 2014-10-02 05:09:50 följande:

Mensen har kommit så ta bort mig från bimlistan.

Styrkekramar <3
  • SRMmamma87

BIM+2 / ÄL+12 mensen håller sig borta. Kommer testa på lördag om den inte kommit då. Då är jag på ÄL+14 som "de flesta" är på sitt BIM.

• SRMmamma87

Och där kom mensen på BIM+3.........

Nästa beräknade BIM på 1/11 så alla Oktober bimmare som stannar i tråden får lycka till.

• SRMmamma87
    SecretlyMe skrev 2014-10-03 22:44:16 följande:

Jag är väldigt ledsen, nedstämd och trött just nu. Inte bara pga att vi inte lyckats, utan av privata angelägenheter. Jag orkar lixom inte bry mig om mycket nu och glädjen är som bortblåst. Men det vänder väl.. Min man är fantastisk och stöttar mig mycket. Jag är lyckligt lottad.

Precis i denna situation är jag också.
  • SRMmamma87

Nu är jag tillbaka. Mensen är över för denna gången och vi böjar med nästa vända SMEP nu ikväll. Femte försöket.

Var på begravning för min morfar igår. Sista i den generationen som gått bort så ni är vi bara två generationer i min närmaste familj. Mamma har tre syskon som alla har barnbarn. Två av dem väntar ännu ett barnbarn, en kusin och en partner till kusin var höggravida på begravningen. Så samtal om barnbarn och om julfirande kom upp. Hoppas hoppas hoppas sååååå att vi har ett litet frö i magen tills jul. Vet inte vad jag ska göra annars faktiskt känns stressande att det bara finns två chanser kvar att det tar sig innan jul. Tekniskt sätt tre, men BIM är efter julafton i December.

Hur många har lämnat gruppen nu? Verkar vara ett litet gäng kvar? Kanske dags att uppdatera BIM listan till endast de som finns kvar om någon orkar det.

Kram alla

• SRMmamma87
    NILE90 skrev 2014-10-15 19:25:34 följande:

Jag har ju fått många smällar med att att jag är avundsjuk, bitter och missunnsam när kag ventilerar mina känslor. Men det är ju alltid bara en eller två som tycker det, alla andra kan ju ändå förstå vilken sits man är, vi alla har ju varit där någon gång!

Det känns som om många som tyckte så har lämnat gruppen nu. Att vi som är kvar tillåter ALLA känslor. <3
  • SRMmamma87
    Annalouise skrev 2014-10-16 11:00:25 följande:

Hoppar in här med er! Kul att bolla tankar :) såhär har min cykel sett ut:

Dag14: sex

Dag15: liten blödning, ingen stegring på äl

Dag16: liten blödning, ingen stegring på äl

Dag17: sex, tog inget äl-test

Dag18: tog inget äl-test

Dag19: sex, positivt äl-test

Dag20: positivt äl-test

Dag22: blev illamående på gymmet när jag bara sprungit i 15 min. Drog i äggstockarna, men gjorde inte ont

Dag23(idag): fick imorse en brun flytning. Ljusbrun.

Har bim: dag 33.

Det är alltså 7 dagar sedan jag fick en blödning. Kan det ha varit är ägglossningsblödning? Och att ältesterna var positiva efter äl skett?

Välkommen!

Menar du nidis? Det låter lite tidigt för att ha varit en nidblödning. En mellanblödning kan ju komma när som helst som jag förstått det och det skulle det ju kunna ha varitHåller tummarna för dig. 

• SRMmamma87

Så här såg det ut hos oss i dag morse! Såååå skönt att få det beträffat att jag har ÄL och att jag har den ungefär den tiden i månaden när jag trodde. Har ju bara testat med testlagrets stickor förut och inte fått så starka streck, så denna glada gubbe var verkligen välkommen! Nu blir det till att sexa till det så mycket vi orkar i dagarna. Håll tummarna att vi lyckas denna gången!

SecretlyMe - så otroligt tråkigt att höra att du har det jobbigt. Hoppas allt löser sig på bästa sätt. Kram!
  • SRMmamma87
    Pyret 85 skrev 2014-10-20 06:04:06 följande:

Tempen dippade lite idag. Blä och känner mig totalt ogravid så mensen kommer säkert i veckan.

Hoppas den inte kommer <3
Svar på tråden BIM September 2014