BIM September 2014
Hej! Jag hoppar över hit från augustitråden. 24 år, 1:a barnet, 2:a försöket :) bim 19/9!
Hej! Jag hoppar över hit från augustitråden. 24 år, 1:a barnet, 2:a försöket :) bim 19/9!
Vill någon lägga till mig i listan? Funkar inte på mobilen :) 24 år, 1:a barnet, 2:a försöket! Bim 19/9.
Äl-dax idag! :) sen evig väntan som alla vet :)
Fått ordentligt med äl-sekret nu (dag 12 i cykeln), vi sexade igår och kommer kunna göra det igen på söndag (bortrest i helgen), hoppas vi inte missar äl!
Någon av er som är kunnig kring temperaturökningen vid äl? Jag har haft äl-smärtor senaste 2 dagarna, fick tempökning när jag testade igårmorse (lördag), normal temp i fredags. Kommer ökningen EFTER att ägget släppt? Vi sexade i torsdags kväll så det bådar ju gott i så fall :)
Ja, ökningen kommer efter Äl
Vickylee: hur går det för dig?
Nu har jag äntligen läst ikapp ;) GRATTIS till er som plussat!! <3
Själv är jag på äl+5 idag, enda som är annorlunda är att mina bröst var ömma idag när jag vaknade, det brukar de aldrig vara annars mellan äl och bim. Har också rätt mycket flytningar. Men vi får väl se, tänkte testa på onsdag för då är det äl+11 (eller bim-1). :)
Enligt min app hade jag äl en dag tidigare än jag trodde :) så är på äl+7 idag. Ömma bröst och flytningar fortfarande, men inget annat. Har varit skengravid en massa gånger innan så jag vill inte övertolka något. Men hoppas!! Hur mår ni andra som är runt äl+7? Kram!
Ni som tempar, vilken app använder ni för att lägga in tempen och få kurvor? Jag laddade hem fertility friend men den bara bråkar med mig.