• Vickylee

BIM September 2014

Idag på jobbet högg det till rejält i livmodertrakten och ilade i typ 1 minut...är på äl+7. Kan det vara ägget som fäste? Jag känner liksom på mig att det är något. Men å andra sidan har jag varit skengravid förr och man blir ju så besviken när det visat sig vara inbillning...

• Vickylee
    Det vackraste skrev 2014-09-12 18:07:30 följande:

Vickylee: det är nog implantationen du kände. Dag 6-7 efter äl brukar det fästa. Känt så två gg dag 6 och var gravid båda gångerna. :)

Åh tror du det? Vad roligt att höra, då vågar man kanske hoppas lite :)
  • Vickylee

Hallå tjejer! Jag fick ju hugg och stickningar långt ner i magen igår under några minuter och sen släppte det. Idag på äl+8 fick jag en brun flytning när jag torkade mig. Vad tror ni, kan det vara nidblödning??

• Vickylee
    Elsa83 skrev 2014-09-14 10:52:02 följande:

Vad tror ni om detta? 

BIM -5, strecket är rosa/lila. 

Spök eller vågar man hoppas? 

Grattis!!!
  • Vickylee

Fick en liten brun flytning igår på äl+8, det har fortsatt idag, inte mycket men när jag torkar mig efter toabesök i alla fall. Liksom vattniga bruna flytningar (ursäkta...), aldrig haft så tidigare. Hoppas på att det är en nidis! Tänkte försöka hålla mig till äl+11 eller 12 innan jag testar...

• Vickylee

Hej tjejer! Hur mår ni andra med bim nu runt 19/9? :)

Jag fick lite bruna tunna flytningar i lördags som höll i sig ett dygn, sen dess ingenting. Hoppas att det var en nidis! Känner mig svullen samt har superömma bröst, annars inga symtom. Åh jag hoppas verkligen att det tagit sig den här månaden!

• Vickylee
    heyorange skrev 2014-09-15 12:41:36 följande:

Ååå det låter ju bra :)

Själv känner jag inget, förutom att det börjar bli lite mensvärk... Så mensen kommer nog i veckan tror jag!

Håller tummarna för att den håller sig borta! :)
  • Vickylee
    heyorange skrev 2014-09-16 08:00:04 följande:

Japp! Här håller jag mig från att testa. Bim på fredag. Men har en känsla i kroppen som säger MENS.

Hoppas den är punktlig i så fall :)

Spännande! Jag har inte heller testat, är på äl+11 idag. Har haft en lutealfas på 11-12 dagar de senaste månaderna så eventuellt kan bim vara imorgon eller idag istället för på fredag. Har lite rosa/bruna flytningar när jag torkar mig (sen igår kväll) och lite stickningar i livmodern. Ställer dock in mig på att mensen är på gång! Kommer den inte under dagen så testar jag imorgon bitti :)

Håller tummarna för alla härinne!
  • Vickylee

Inatt kom mensen så jag tackar för mig :( tar en paus ett tag från FL. Lycka till ni andra!

• Vickylee

Hej tjejer! Har följt er lite vid sidan av och vill först säga grattis till alla plus!!

Behöver lite hjälp att tolka ett gravtest jag tog imorse. Har ökat kontrasterna på det. Är på äl+10 idag, och har en stadig tempökning sen äl! Tacksam för hjälp :)

• Vickylee
    SecretlyMe skrev 2014-11-03 08:52:00 följande:
    Jag skulle satsa på ett digitalt. Cb kan ge synlig lodrätt linje, ett s.k fuktstreck, alltför ofta. Jag får alltid en sån linje som syns i vissa vinklar, med lampa som lyser bakom och vid redigering.

Med det sagt så ser jag ett svagt plus :) Men råder dig till digitalt.
    Tack! Ska ta ett digitalt imorgon bitti :)
  • Vickylee
    Malinbarre skrev 2014-11-03 09:08:17 följande:
    Jag råder också dig till att ta ett annat test också :) visst det syns något men för att vara helt säker :) håller tummarna!
    Tack! Man kan ju bli tokig av att försöka analysera de här testen ;)
  • Vickylee
    SecretlyMe skrev 2014-11-03 09:45:47 följande:
    Lycka till!
    Tack snälla! :)
  • Vickylee
    Nostalgity skrev 2014-11-03 10:29:51 följande:

Några erfarenheter?

Enligt en app, ska jag ha äl imorgon.

Igår och idag har jag haft äl sekret och igår kväll samt i morse hade jag ont/öm i det området vid äggstockarna etc... Nu efter några timmar är det nästan borta.

Kan det vara så att jag bara var öm efter att jag kände på livmodertappen eller kan de varit så att det var äl?

Isåfall..om de var äl..hur stor chans är det att bli gravid om vi sexar ikväll?

Storebror 12/10 -08 Lillasyster 06/10 -12
    Det låter ju som att äl skulle kunna ha varit idag :) ägget lever ca 24 h så om ni sexar ikväll finns det ju absolut en chans! :) äl sker på sista dagen med sekret om jag inte minns fel!
  • Vickylee
    Nostalgity skrev 2014-11-03 11:12:17 följande:

Då kanske det är bäst jag hoppar på karln när han kommer hem vid 23 ikväll då? Hehe

Jo jag har också hört det där om sista dagen med sekret...men vet ju inte om jag kommer ha äl sekret imorgon också. karln sover hemma inatt men åker tillbaka imorgon bitti till sitt jobb tills helgen :-/

Ja absolut, haha! Även om äl skulle ske imorgon så är det ju bra att ligga ikväll för då finns det ju simmare på plats som väntar på ägget :)
  • Vickylee
    Nostalgity skrev 2014-11-03 13:05:26 följande:

Nu när jag kolla så är äl sekret borta...är mjölkiga/tunn hudlotionaktiga nu... Är det för sent? :-/

Det tror jag inte, eftersom du hade sekret imorse :) antagligen skedde äl under morgonen/förmiddagen, och då finns det fortfarande chans om ni sexar ikväll!
  • Vickylee
    Nostalgity skrev 2014-11-03 13:44:31 följande:

Ååh tack för dina svar! smile2.gif du är guld hehe

Så lite så! :) håller tummarna för dig!
  • Vickylee

Det var visst ett streck igår!!:D

Svar på tråden BIM September 2014